Hvordan opbevarer I cdér og anlæget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Siber

Hej Tøser,

Ja vi vil altså gerne have et nyt "møbel" til vores cdér og til anlæget. Men alt er bare grimt eller for dyrt. Hvad har I? måske I kan komme med lidt inspiration!

Jeg ville ønske jeg havde en mill, for så var det intet problem!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Joan ( Smallie )

Vi har et anlæg der hænger på vægen, så der er jo ikke meget opbaring i det. Og cdèr de ligger i en skuffe. Jeg er vist ikke til meget hjælp.

Joan

Anmeld

21. juli 2009

Anja

Cd´er og dvd´er har vi bare i sådan en samlemappe til cd´er. Alle covers er smidt ud og så sidder bare selv cd´en i mappen og mappen ligger så inde i skabet.

I stuen har vi ikke et anlæg, men en dvd afspiller der også kan afspille alm musik cd´er.

Anmeld

21. juli 2009

Lise

Alt vores musik opbevarer vi på en ekstern harddisk, som vi afspiller over computer. Så vi har hverken anlæg eller cd'er der fylder

Anmeld

21. juli 2009

Kaufie

Anja skriver:

Cd´er og dvd´er har vi bare i sådan en samlemappe til cd´er. Alle covers er smidt ud og så sidder bare selv cd´en i mappen og mappen ligger så inde i skabet.

I stuen har vi ikke et anlæg, men en dvd afspiller der også kan afspille alm musik cd´er.

same same

Bortset fra at DVD-afspilleren er stået af, så nu er det PS3'eren, der står for skud.

Men det er meget sjældent vi hører vores musik - det er mest Williams - eller radio.

Anmeld

21. juli 2009

Helle30

Det værste rod vi har, er vores cd-samling. Jeg er lige ved at gå op i sømmene over de elendige skiver - som Sofie jo også møblerer rundt på jævnligt. Jeg følger med hér, for jeg vil gerne have idéer til en fornuftig løsning. Alternativt må de jo bare ud.

- Helle

Anmeld

21. juli 2009

ka li ja

Joan ( Smallie ) skriver:

Vi har et anlæg der hænger på vægen, så der er jo ikke meget opbaring i det. Og cdèr de ligger i en skuffe. Jeg er vist ikke til meget hjælp.

Joan

nøjagtig det samme her

Anmeld

22. juli 2009

Juniors mor

Vi har denne her i sort
http://www.boconcept.dk/Default.aspx?ID=83647&ImageID=659&flashimageid=0

Anlægget er gemt bag det matterede glas og der er plads til cder i skuffen.
Helle - der er glad for det mindre kønne anlæg endelig er gemt væk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.