Hvilken ville i vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har fleecedragten for 3. år i træk nu så den ville jeg vælge, når det er til autostol og barnevogn. Det er også dér vi bruger den

hvis det var til at være ude og lege i var den anden nok bedst ift aftørring og vindtæthed

jeg synes netop IKKE de skal pakkes ind i vindtæt tøj når de sover i vognen. De kan jo ikk komme af med varmen med sådan noget på. Vores har ALDRIG været kold i barnevognen med fleecedragt og dyne på, hverken i regn, storm eller snevejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Mor11 skriver:

Vi har fleecedragten for 3. år i træk nu så den ville jeg vælge, når det er til autostol og barnevogn. Det er også dér vi bruger den

hvis det var til at være ude og lege i var den anden nok bedst ift aftørring og vindtæthed

jeg synes netop IKKE de skal pakkes ind i vindtæt tøj når de sover i vognen. De kan jo ikk komme af med varmen med sådan noget på. Vores har ALDRIG været kold i barnevognen med fleecedragt og dyne på, hverken i regn, storm eller snevejr

Lukas er også i forvejen en meget varm dreng. Men nr 1 er ikke vindtæt. Det er irriterende man først bliver klogere når man har prøvet sig frem, men sådan er det jo må se på dem dernede.

Anmeld

2. november 2013

tarkoflen

Maria&Lukas skriver:

Og hvorfor?

Jeg ville vælge nr. 1 fordi jeg vil tro, at den kæmpe store hue må være pænt irriterende, når barnet ikke skal have den på, f.eks i autostolen

Anmeld

2. november 2013

MyLove E

Helt klart Fleece dragten :-) Vi var så glade for vores :-)

Hvis du spørg mig (og det gør du jo ) så synes jeg at den anden ser mere smart ud end praktisk og god.

Anmeld

2. november 2013

Kløver

Maria&Lukas skriver:

Det er kun til brug i autostol og barnevogn, han er 8 måneder. Skulle jeg måske lige ha skrevet

Så ville jeg vælge den nederste, havde han været ældre ville jeg vælge den øverste

Anmeld

4. november 2013

Lunae

Maria&Lukas skriver:

Og hvorfor?

Jeg har selv den nederste og er glad for den, men skulle jeg købe en ny, blev det klart den øverste - den er SÅ fin og mærkes virkelig lækker!

Anmeld

4. november 2013

6800

når det er til barnevogn, ville jeg vælge Joha's ulddragt, den er virkelig fantastisk, da vores datter brugte den var hun aldrig for varm eller for kold når hun kom ind...

Anmeld

4. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Nr 2
Vi vil selv købe nr 2 bare i lysserrød som vi vil bruge i artostol og barnevogn når den lille kommer til april

Anmeld

4. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Maria&Lukas skriver:

Og hvorfor?

Ingen af dem - da de begge har hætte ! Vil gerne selv kunne vælge om de har hue på eller ej og den er da træls når den 'pølser' i nakken :-)

//Mette

Anmeld

4. november 2013

Monski

Og hvorfor?

Kan bedst lide den førstes design men vi havde for 2 år siden en dragt der ikke lukkede ordenligt til i halsen og det er virkelig irriterende!
Derfor ville jeg vælge den sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.