Hvilken ville i vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
19 svar
4 synes godt om
4. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Og hvorfor?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

den øverste da jeg tror den bliver mest vindtæt og vandtæt kan man imprægnere sig til...

Anmeld

4. oktober 2013

Lukas&Liam<3

den øverste da jeg tror den bliver mest vindtæt og vandtæt kan man imprægnere sig til...

Det er kun til brug i autostol og barnevogn, han er 8 måneder. Skulle jeg måske lige ha skrevet

Anmeld

4. oktober 2013

esioul

Maria&Lukas skriver:

Det er kun til brug i autostol og barnevogn, han er 8 måneder. Skulle jeg måske lige ha skrevet

Hvis det er til barnevognen, ville jeg vælge fleece dragten

Anmeld

4. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Maria&Lukas skriver:

hehe for mig stadig samme svar

også fordi selvom de er i barnevognen kan der komme vind ind medmindre man blokerer hullet fuldkomment og tro mig de kan godt blive kolde dernede selvom de har både tøj og overtøj og dyne og hue og vanter på hvis man er ude at gå i blæsevejr...

og medmindre du parkerer indenfor så skal du jo stadig frem og tilbage fra bilen og de er altså hurtige til at tabe varmen de små...

Anmeld

4. oktober 2013

Benjamins'mor

Nr. 1.
Den er virkeligt flot.

Anmeld

4. oktober 2013

Mother-love

Jeg ville også vælge nr 1

Anmeld

4. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Kan bedst lide designet på 1'eren :-)

Anmeld

4. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Wampires skriver:

hehe for mig stadig samme svar

også fordi selvom de er i barnevognen kan der komme vind ind medmindre man blokerer hullet fuldkomment og tro mig de kan godt blive kolde dernede selvom de har både tøj og overtøj og dyne og hue og vanter på hvis man er ude at gå i blæsevejr...

og medmindre du parkerer indenfor så skal du jo stadig frem og tilbage fra bilen og de er altså hurtige til at tabe varmen de små...

Må lige gå ned i forretningen og mærke lidt på dem
Tak for svar

Anmeld

4. oktober 2013

C-Dog

Vi havde nr 2 til sønnike bare i blå og gul, Den var så god! Dejlig varm og bevægelsesfriheden var god, mange vinterdragter er helt stive men ikke den, og så er det så cute med djævlehuen ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.