Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
den øverste da jeg tror den bliver mest vindtæt og vandtæt kan man imprægnere sig til...
Det er kun til brug i autostol og barnevogn, han er 8 måneder. Skulle jeg måske lige ha skrevet
Maria&Lukas skriver: Det er kun til brug i autostol og barnevogn, han er 8 måneder. Skulle jeg måske lige ha skrevet
Hvis det er til barnevognen, ville jeg vælge fleece dragten
hehe for mig stadig samme svar
også fordi selvom de er i barnevognen kan der komme vind ind medmindre man blokerer hullet fuldkomment og tro mig de kan godt blive kolde dernede selvom de har både tøj og overtøj og dyne og hue og vanter på hvis man er ude at gå i blæsevejr...
og medmindre du parkerer indenfor så skal du jo stadig frem og tilbage fra bilen og de er altså hurtige til at tabe varmen de små...
Wampires skriver: hehe for mig stadig samme svar også fordi selvom de er i barnevognen kan der komme vind ind medmindre man blokerer hullet fuldkomment og tro mig de kan godt blive kolde dernede selvom de har både tøj og overtøj og dyne og hue og vanter på hvis man er ude at gå i blæsevejr... og medmindre du parkerer indenfor så skal du jo stadig frem og tilbage fra bilen og de er altså hurtige til at tabe varmen de små...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128