trykken i brystkassen og kvalme/opkast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

StudPsyk

Jeg synes 100% du skal ringe til FG. Du havde protein i urinen i går, blodtryk normal men dog i den høje ende, og nu oplever du de her symptomer. Og du har tilmed en historik med SSF hvilket øger risikoen for at få det igen. Det kan udvikle sig pludseligt. Håber det er harmløst, men synes du er tosset hvis du ikke ringer prompte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

GUSO

DianaRJS skriver:

nogen der ved hvad det kan være?

jeg har siden i går aftes haft det rigtig skidt med trykken i brystkassen og har kastet op hele natten. har godt nok lidt protein i urinen, men ikke noget de var bekymret for da mit blodtryk var helt normalt, men det kom bare ud af den blå luft....

så nogen der har oplevet det og kan genkende det ??

kan det have noget med det leverbetinget graviditets kløe som jeg har at gøre eller???

Hej.. Da jeg var gravid med min mindste fik jeg også pludselig en trykken for brystet og fik det virkelig dårligt med kvalme osv.. Jeg fik afvide at det kan være fordi baby fylder og trykker på alle organer oh alt bliver presset op og rundt hvis du er nervøs ville jeg kontakte jm eller læge god bedring

Anmeld

4. oktober 2013

DianaRJS

Janne T. skriver:

Jeg synes 100% du skal ringe til FG. Du havde protein i urinen i går, blodtryk normal men dog i den høje ende, og nu oplever du de her symptomer. Og du har tilmed en historik med SSF hvilket øger risikoen for at få det igen. Det kan udvikle sig pludseligt. Håber det er harmløst, men synes du er tosset hvis du ikke ringer prompte

tror måske jeg er lidt forsigtig med fg, fordi jeg selv ved jeg er blevet lidt pylret, men tror som skrevet i et andet indlæg det har lidt at gøre med min første graviditet, men også at der er 2 så er bare mere nervøs,.... men det blev fg, der var heldivis ingenting, stadig protein i urinen men ikke noget alarmerende, og blodtrykket var også fint, så de mente det måske var fordi jeg egyndte at stresse mig selv, pga alle de her tanker omkring graviditeten, så skulle prøve at køle hovedet ned og tænke på noget andet  ;P letter sagt en gjort, emn vi prøver

Anmeld

4. oktober 2013

Michella2

Sådan har jeg haft det længe nu..

lægen har ikke gjort noget ved det endnu, har fået af vide at det er fordi jeg har mavekatar.. Prøv at Google det og for meget mavesyre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.