trykken i brystkassen og kvalme/opkast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.449 visninger
13 svar
2 synes godt om
4. oktober 2013

DianaRJS

nogen der ved hvad det kan være?

jeg har siden i går aftes haft det rigtig skidt med trykken i brystkassen og har kastet op hele natten. har godt nok lidt protein i urinen, men ikke noget de var bekymret for da mit blodtryk var helt normalt, men det kom bare ud af den blå luft....

så nogen der har oplevet det og kan genkende det ??

kan det have noget med det leverbetinget graviditets kløe som jeg har at gøre eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

bøllen

DianaRJS skriver:

jeg har siden i går aftes haft det rigtig skidt med trykken i brystkassen og har kastet op hele natten. har godt nok lidt protein i urinen, men ikke noget de var bekymret for da mit blodtryk var helt normalt, men det kom bare ud af den blå luft....

kan det have noget med det leverbetinget graviditets kløe som jeg har at gøre eller???

Jeg har overhovedet ingen forstand på det , men google lige svangersskabsforgiftning ( ikke for at gøre dig urolig ) men ville nok lige lave et opkald til lægen, for at høre hvordan du skal forholde dig. 

Anmeld

4. oktober 2013

DianaRJS

bøllen skriver:

Jeg har overhovedet ingen forstand på det , men google lige svangersskabsforgiftning ( ikke for at gøre dig urolig ) men ville nok lige lave et opkald til lægen, for at høre hvordan du skal forholde dig. 

var til jm i går havde +1 i protein, hvilket ikke gør noget og blodtryk på 139/84 så ikke noget de var nervøse for. men det kom godt nok meget pludseligt i går aftes

Anmeld

4. oktober 2013

MariaKyedDK

DianaRJS skriver:

det kan være Roskildesyge, manden og jeg lå med det for 2 uger siden... havde bare også diare og sindsyge mavekramper... 

Anmeld

4. oktober 2013

DianaRJS

bøllen skriver:

men ved ikke om det kan komme af jeg begynder at bekymre mig for meget....

sagen er min første graviditet var meget kompliceret, og blev sat igang i uge 34+6 pga leverbetinget graviditets kløe, og svangerskabsforgiftning, og en lille man der begyndte at tabe sig istedet for at tage på, hvor det hele endte i akutkejsersnit som jeg slet ikke var forberedt på, og havde det ret skidt med. og det hele begynder bare at minde om den graviditet igen, og er jeg så bange for

Anmeld

4. oktober 2013

DianaRJS

det kan være Roskildesyge, manden og jeg lå med det for 2 uger siden... havde bare også diare og sindsyge mavekramper... 

burde jeg ikke havde feber så? har ikke diare, og mavesmerterne har jeg godt nok, men det siddehvor de 2 små sidder....

og undskyld hvis det er et dumt sp'ørgsmål men har seriøst ikke været syg med sådan noget ala det siden jeg var 9

Anmeld

4. oktober 2013

MariaKyedDK

DianaRJS skriver:

burde jeg ikke havde feber så? har ikke diare, og mavesmerterne har jeg godt nok, men det siddehvor de 2 små sidder....

Nej du behøver ikke have feber ved roskildesyge, det er simpelthen så meget i omløb lige nu, og min mand havde også trykken for brystkassen ( det havde jeg dog ikke ) men diare istedet  hader bare den sygedom... 

men det kunne godt lyde sådan , men hvis du er for nervøs skal du nok kontakte jm.. men det lyder som det andet men jeg er ik læge, så du kan self. ikke '' stole'' på mit svar

men vil i hvert fald ønske dig god bedring  

er du stoppet med at kaste op? 

Anmeld

4. oktober 2013

DianaRJS

MariaKyedDK skriver:

Nej du behøver ikke have feber ved roskildesyge, det er simpelthen så meget i omløb lige nu, og min mand havde også trykken for brystkassen ( det havde jeg dog ikke ) men diare istedet  hader bare den sygedom... 

men det kunne godt lyde sådan , men hvis du er for nervøs skal du nok kontakte jm.. men det lyder som det andet men jeg er ik læge, så du kan self. ikke '' stole'' på mit svar

men vil i hvert fald ønske dig god bedring  

er du stoppet med at kaste op? 

har ikke kastet op siden jeg stop op, men har fornemmelsen af at jeg skal hele tiden, og så har jeg stadig trykken for brystet....

men giver lægen et kald nu her. så må jeg se om det er noget der er værd at bekymre sig for

og mange tak for svar

Anmeld

4. oktober 2013

MariaKyedDK

DianaRJS skriver:

har ikke kastet op siden jeg stop op, men har fornemmelsen af at jeg skal hele tiden, og så har jeg stadig trykken for brystet....

men giver lægen et kald nu her. så må jeg se om det er noget der er værd at bekymre sig for

og mange tak for svar

Ok god ide kan fortælle dig at jeg lå med det i 6 dage, og på 6 dagen var jeg fuldstændig dehydreret, så blev vildt bange for at jeg faktisk pludseligt var blevet alvorligt syg, så ringede til lægen og de sagde så at jeg skulle drikke enormt meget... 

det er jo logik, men alt hvad jeg indtog kom bare op OG ud igen! simpelthen så frygteligt... 

håber det er overstået med dig nu  

Anmeld

4. oktober 2013

bøllen

DianaRJS skriver:

var til jm i går havde +1 i protein, hvilket ikke gør noget og blodtryk på 139/84 så ikke noget de var nervøse for. men det kom godt nok meget pludseligt i går aftes

Som sagt har jeg INTET forstand på det googlede bare. Syntes ikke man kan bekymre sig for meget. Du er gravid ovenikøbet med tvillinger. Der er ingen skade til,og ringe og høre hvordan du forholder dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.