Hej piger
Jeg oprettede en tråd den anden dag, fordi jeg har fundet ud af jeg er gravid igen. Har en datter på 6 1/2 måned, som jeg blev gravid med vha. insemination og hormoner, da jeg har en mild pco. Nu er det så sket helt naturligt dog ikke heeelt planlagt. Vi ville søge behandling igen til foråret for at få nummer 2. Er meget rundt på gulvet over det lige nu. Er glad, men også lidt nervøs og urolig over at de bliver så tæt, og at jeg nu dårligt kan nå at færdiggøre mit semester på kandidaten, som jeg så småt er vendt tilbage til. Ved ikke hvor langt jeg er henne, men nok omkmring 6+0 måske også mere. Vi har haft sex meget få gange de sidste par måneder, så det er lidt af et mirakel, når man tænker på chancen for det skulle ske naturligt er lille (efter hvad lægerne har sagt).
Jeg er sikker på vi vælger barnet, da det er et ønskebarn MEN kan bare mærke jeg ikke jubler lige nu. Er simpelthen så anspændt også over folks reaktion. Er normalt en kontrolfreak, der har styr på ALT. Nu er det ude af mine hænder på en eller anden måde... Ved folk vil tænke, at vi ik har tænkt os om, men de ved så heller ikke, hvilken kamp det var fysisk og psykisk med sidste barn.
Har lyst til at dele det her med nogen og overvejer meget at snakke med mine forældre i aften, men igen har ikke været til scanning endnu og er også bange for deres reaktion. Altså vi er 26 og 25 år og min kæreste er efterskolelærer, så det er ikke som sådan det økonomiske, selvom det selvfølgelig ikke bliver den store luksus vi får råd til. Vi bor til leje i et mindre rækkehus på 75 kvm, så tror gerne vi vil flytte, men der skal jo penge til. Vil rigtig gerne købe hus
Åh er der nogen der kan give mig råd med på vejen eller som selv har børn med kort mellemrum. Tror der bliver max 15 mdr mellem vores...
Er glad og græder skiftevis - men selvfølgelig mest glad. Valget er truffet og vi er ikke i tvivl om at beholde babyen.
Anmeld