Hvad gør man når man ikke kan være til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

SKal til JM på tirsdag hvor vi skal snakke akupunktur, men hun har sagt at det ikke er alle det virker på så må bare 

Jeg har det ligesom dig.. Og puha, der er lang tid til.. Og så med dobbelt op i maven..

Men akupunkturen hjælper ved mig.. Har 3-4 dage efter hvor der er bedring.. Så prøv det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

grinny

Malene76 skriver:

Håber du får glæde af det. Akupunktur tog toppen af mine meget voldsomme graviditetskomplikationer (kvalme, madlede, opkastninger og svimmelhed) Jeg var sengeliggende i 10!!! uger. Det var ledt, men hvad gør man ikke for den små lækre babyer.

KH Malene

Ja man gør jo alt, der kommer jo også noget lækkert ud af det - men lige når man er i det er det hele bare et helvede 

Anmeld

2. oktober 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Jeg har det ligesom dig.. Og puha, der er lang tid til.. Og så med dobbelt op i maven..

Men akupunkturen hjælper ved mig.. Har 3-4 dage efter hvor der er bedring.. Så prøv det.. 

Håber at det hjælper på mig så  Så kan man da foretage sig en lille smule ud over at ligne en død ko på sofaen 

Anmeld

2. oktober 2013

ano14316

grinny skriver:

Pga. bækkenløsnings-smerter? 

Jeg orker snart ikke mere  Jeg har rent ud sagt lavet INTET idag! Og alligevel er jeg i et smertehelvede! Jeg prøver at ligge meget ned og slappe af - men det gør ondt. Sidder jeg i sofaen går der 5 minutter - så gør det ondt.

Når jeg er på toilettet skal jeg skynde mig så meget som overhovedet muligt for kan slet slet slet ikke holde til at sidde på et toilet  

Jeg er normalt ikke typen der piver over smerter da andre ikke skal belemres med mine smerter og problemer, men jeg piver nu og jeg piver meget 

Ud over det er jeg begyndt at få menssmerter hver gang jeg rejser mig og går rundt, og så får jeg "knivstik" ved skambenet og lige over hofterne 

Øv øv øv, havde glædet mig til at bære mit barn, men lige pt. føler jeg ikke meget glæde  

går du til fys? eller kan jeg varmt anbefale det

Anmeld

2. oktober 2013

Mini us

Malene76 skriver:

Håber du får glæde af det. Akupunktur tog toppen af mine meget voldsomme graviditetskomplikationer (kvalme, madlede, opkastninger og svimmelhed) Jeg var sengeliggende i 10!!! uger. Det var ledt, men hvad gør man ikke for den små lækre babyer.

KH Malene

Akupunktur hjalp også mig .. Havde meeeeget voldsom kvalme og hovedpine de første 20 uger fik små permanåle i håndledene. Små plastre med en lille nål i. De blev skiftet hver uge. Ku ikke leve uden 

Anmeld

2. oktober 2013

Malene76

Mini us skriver:

Akupunktur hjalp også mig .. Havde meeeeget voldsom kvalme og hovedpine de første 20 uger fik små permanåle i håndledene. Små plastre med en lille nål i. De blev skiftet hver uge. Ku ikke leve uden 

Det tog desværre kun lige toppen et par dage. Men det var bedre end ingenting.  Ser ikke ligefrem frem til at det måske evt. Sker igen næste gang. jeg har vildt dårlig samvittighed over det, hvis det skulle ske, overfor Felix. 

Kh Malene 

Anmeld

2. oktober 2013

Mini us

Malene76 skriver:

Det tog desværre kun lige toppen et par dage. Men det var bedre end ingenting.  Ser ikke ligefrem frem til at det måske evt. Sker igen næste gang. jeg har vildt dårlig samvittighed over det, hvis det skulle ske, overfor Felix. 

Kh Malene 

:/ men d dejligt de dage det hjælper

Anmeld

2. oktober 2013

Louisejulia

jeg er 23+5 og jeg er også i smerte helved! Jeg kan ikke foretage mig noget uden at jeg får skide ondt.. 

Jeg er begyndt og ligge med varme pude inden jeg skal sove, det hjælper en lille smule.. Men ikke meget.

glæder mig godt nok til at det er overstået 

Anmeld

2. oktober 2013

L&V

Varmtvands bassin, krykker og glidestykke ku lette lidt ved mig også kranio sakral.

Det er frygtligt at ha det sådan.

Anmeld

2. oktober 2013

-Sigrid-

Jeg begyndte at få bækkenløsning fra uge 7.

Jeg brugte en varmepuge (sov også på den) og så fik jeg akupunktur, og når jeg fik det havde jeg op til tre dage hvor jeg kunne lave noget i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.