Tak fordi i tænker på mig :-)
Efter jeg ringede igen igår tog vi på fødegangen, jordemoderen sagde i telefonen at det ikke lød som noget alvorligt, men jeg var velkommen til at komme ind og blive undersøgt. Og jeg var lidt bekymret, selvom babyen sparkede som normalt, så ville jeg gerne være sikker på at der ikke var noget i vejen.
Vi kom sent derop fordi vi ikke har bil og bor et stykke fra hospitalet, så vi ankom omkring kl 22, og så lavede jordemoderen sådan en "strimmel", for at se om der var veer i gang, barnets hjerteslag og aktivitet, blodtryk, min iltning af blodet, urinprøve og indvendig undersøgelse.... Alt var rigtig fint, men til den indvendige undersøgelse kunne hun mærke at min livmoderhals er blevet kortere, den var cirka 1,5cm og begyndt at modnes. Det var ikke så almindeligt for førstegangsfødende at den modnedes allerede nu, men det var nok det der gav blødningen og især i forbindelse med at min mave var sunket markant natten over. På det her tidspunkt var blødningen også stoppet og der er heller intet idag, så det hele er fint og jeg tager lige en afslapper dag, for bebsen må gerne lige blive derinde bare lige lidt længere :-D
God dag til jer alle :-D
Det lyder som om fødslen er nær
Håber den lille bliver derinde nogle dage endnu, så det bliver indenfor terminen. Og pøj pøj med det, når det kommer dertil :-)
Anmeld