Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Det er rigtigt . Hvor langt vil du være i dag, hvis du er blevet gravid? 

Ik ret langt ... en lille uge .. altså 3+  ...

Jeg er meget træt og har hovede pine, så er lidt nervøs for hvad der lige sker i kroppen lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ik ret langt ... en lille uge .. altså 3+  ...

Jeg er meget træt og har hovede pine, så er lidt nervøs for hvad der lige sker i kroppen lige nu

Hovedpine kan også være et tegn. Det bliver spændende når du kan teste om 1 uges tid så. Jeg testede positivt 3+3. Ønsker du graviditeten?

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Hovedpine kan også være et tegn. Det bliver spændende når du kan teste om 1 uges tid så. Jeg testede positivt 3+3. Ønsker du graviditeten?

Ja, jeg er bare ik go til tests, jeg har en datter, hvor jeg var 8 uger henne før jeg testede positiv .... nede ved lægen, og har haft mange positive test de sidste 2 år, hvor jeg har troet jeg var det, men hvor der ik var noget .. så stoler ik rigtig på de tests ..

Jamen altså både og .. vi har prøvet længe og blive gravide, hvor der ik er sket noget, men da jeg er på p-piller, så er jeg lidt forvirret, vi vil begge rigtig gerne ha' børn, men vi kan ik lige finde ud af om det er den "rigtige" tid.

har fået en abort før, som stadig hjemsøger mig, og det ved jeg ik om jeg kan klare igen, og som sagt, vi vil jo gerne ha et barn... så det tror jeg bliver meget underlig, og ved ik rigtig hva vi skal vælge :/

Anmeld

2. oktober 2013

Tystys14

Anonym skriver:

God morgen alle i dejlige mennesker

Jeg vil bare lige hører hvor lang tid efter ca befrugtningen i begyndte og få symptomer på graviditet? - Og hvilke symptomer fik i??

Kram en urolig pige

Jeg begyndte at kaste op og døje med konstant kvalme ca 3 uger efter befrugtningen denne gang. Hvilket også var grunden til jeg regnede ud jeg måtte være gravid.

første gang fik jeg kvalme og ømme bryster efter seks uger ca. her gik det op for mig jeg ikke havde fået min mens længe hi hi.

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

NV skriver:

Jeg begyndte at kaste op og døje med konstant kvalme ca 3 uger efter befrugtningen denne gang. Hvilket også var grunden til jeg regnede ud jeg måtte være gravid.

første gang fik jeg kvalme og ømme bryster efter seks uger ca. her gik det op for mig jeg ikke havde fået min mens længe hi hi.

Jeg skal os snart ha min mens.

xxx-fingre for den kommer et eller andet sted, kan ik overskue at skal gå og overveje hvad jeg sku vælge, og får jeg den, er jeg fri for at tænke på det ..

Og så dog alligevel ... Vi vil jo gerne ... ÅRh jeg synes det hårdt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.