Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. oktober 2013

Anonym trådstarter

God morgen alle i dejlige mennesker

Jeg vil bare lige hører hvor lang tid efter ca befrugtningen i begyndte og få symptomer på graviditet? - Og hvilke symptomer fik i??

Kram en urolig pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Christabelle

Jeg fik ligamentsmerter i uge 6+3-4 og ømme bryster ca samtidig. Ligamentsmerterne varede ca et par dage og de ømme bryster havde jeg i nogle uger. Har ikke rigtig haft andre symptomer så tidligt. Er 35+1 i dag

Anmeld

2. oktober 2013

comulle

Godmorgen :-)

jeg tror der gik en uges tid før jeg fik det første symptom, mine brystvorter begyndte at stritte og være hårde, hele tiden, og det plejede de altså ikke med mindre at jeg frøs. Et par dage inden jeg kunne teste fik jeg murren i underlivet som om min menstruation var på vej, heldigvis kom den aldrig.. Andre symptomer kom først efter at jeg havde testet positiv.. Faktisk ret sent kom de, tror der gik en måned efter jeg havde testet positiv, så kom de så også for fuld knald.. :-S

Anmeld

2. oktober 2013

Benjamins'mor

Jeg begyndte at få træthed 6+.
Og kvalmen kom også deromkring, opkast fra 7+.
Men der vidste jeg at jeg var gravid.

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

Okay .. det er nemlig fordi jeg har hørt mange få dem så småt nogle dage efter befrugtningen ... Men det er vel forskelligt fra person til person?

Det fordi jeg har glemt 2 p-piller i en stresset tid, og mig og min kæreste havde sex hvor jeg kom os, (Har hørt det skulle være nemmere så og blive gravid) ... Så er lidt bekymret ... men alligevel så synes jeg os det er meget mærkeligt, da vi i næsten et år havde ubeskyttet sex, hvor der ik skete noget ...

Jeg har mangel på B-12 vitamin, men får sprøjter for det, og det har enlig gået godt noget tid hvor jeg ik har været træt .. BUM lige pludselig var jeg bare så træt igen .. og det forstår jeg ik ...

Så skulle lige hører om hvordan og hvor ledes ... :-)

Anmeld

2. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

God morgen alle i dejlige mennesker

Jeg vil bare lige hører hvor lang tid efter ca befrugtningen i begyndte og få symptomer på graviditet? - Og hvilke symptomer fik i??

Kram en urolig pige

Jeg fik ømme bryster og blev meget træt 5+. Kvalme fik jeg aldrig, og symptomerme aftog i 9-10 uge. 

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg fik ømme bryster og blev meget træt 5+. Kvalme fik jeg aldrig, og symptomerme aftog i 9-10 uge. 

Hold da op ... Du en af de heldige

Anmeld

2. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hold da op ... Du en af de heldige

Ja jeg havde en nogenlunde nem graviditet, men 30+ fik jeg tilgængæld utrolig meget væske i kroppen og lå på grænsen til graviditetessukkersyge, så det kom bare først senere 

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Ja jeg havde en nogenlunde nem graviditet, men 30+ fik jeg tilgængæld utrolig meget væske i kroppen og lå på grænsen til graviditetessukkersyge, så det kom bare først senere 

Jo, men man kan jo så sige der "Kun" er 10 uger tilbage .. Du har jo gået lige godt et halvt år uden ubehag

Anmeld

2. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jo, men man kan jo så sige der "Kun" er 10 uger tilbage .. Du har jo gået lige godt et halvt år uden ubehag

Det er rigtigt . Hvor langt vil du være i dag, hvis du er blevet gravid? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.