Marius´nakke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Ny mor

Så har vi lige været til 2-års undersøgelse som jeg havde set frem til fordi Marius´nakke de sidste par måneder har sagt svuppe/knagelyde når han drejer hovedet fra side til side (???)

Jeg fik en sludder for en sladder om at det bare var sådan nogle gange med sener og muskler og man ikke gjorde noget, sålænge han ikke så ud til at have ondt.

Men jeg synes bare det virker forkert at en på 2 år kan knage og brage i nakken - især om morgenen, når han lige vågner lyder det  slemt.

Har i hørt noget ligende nogensteder nogensinde???

Jeg overvejer lidt om vi skal få en kiropraktor til at se på ham og give et bud på hvad det er, men ved ikke om han er for lille til sådan en behandling.

Bortset fra det, var han fin og aldersvarende. Vejer 12 kg og er 86-87 cm. lang.

Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Tikki

Jeg tror ikke, han er for lille kiropraktor. Malthe var 2 måneder, da vi gik første gang og vi går nu ca 1 gang om måneden, fordi han er skæv som en banan . Du skal bare sørge for, at det er en, der har forstand på børn, så de ikke giver behandlingen som er det til en voksen.

Det kan jo godt være, der lige skal rettes lidt, for det lyder da underligt at en nakke siger lyde

Anmeld

21. juli 2009

Anja

Tror også at jeg ville få det tjekket, for det lyder da som om noget ikke helt er som det skal være .....

Anmeld

21. juli 2009

Sweet1978

Nej ingen erfaring med det, men som de andre siger ja jeg ville også få en second opinion, jeg har også lige bestilt tid til Danielles undersøgelse og har også lidt på sidelinien der skal undersøges snakkes om.

Anmeld

21. juli 2009

Monica

Bestil en tid hos en kiropraktor, det ville jeg helt klar gøre i det tilfælde... Kender du ikke nogen der går til kiropraktor der hvor du bor? Spørg dem... Eller ring til et par stykker og hør om de har erfaring med børn...

Moni - som vil kører op og hente Gustav...

Anmeld

21. juli 2009

Susan1978

Birgitte, vi gik hos en i vordingborg med Emil, da han havde så skævt et hovede..  

åhh jeg kan da ikke huske hvad han hedder..  åhh det  lå på vej op mod gåse-tårnet..

må se om jeg kan finde ham, han var meget god -  meget alternativ men også god og især til børn.

Anmeld

22. juli 2009

Ny mor

Susan1978 skriver:

Birgitte, vi gik hos en i vordingborg med Emil, da han havde så skævt et hovede..  

åhh jeg kan da ikke huske hvad han hedder..  åhh det  lå på vej op mod gåse-tårnet..

må se om jeg kan finde ham, han var meget god -  meget alternativ men også god og især til børn.

Kan det være en der hedder Sten et eller andet!? Har hørt der skulle være en (meget) alternativ en ved Gåsetårnet. Jeg vil slå ham op - 1000 tak, altid rart at høre om nogle der har prøvet behandling mens de er så små.....

Kh Birgitte

Anmeld

22. juli 2009

Susan1978

ja ja lige præsis.. 

Han hedder Steen Selander

Steen Selander
Skovvej 66

4760  Vordingborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.