Andre som er i mellem uge 8-10?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Puha er glad for at jeg ikke er så hårdt ramt. Men dejligt at det har forbedret sig lidt

Jeg bestiller også en tid til ts men jeg undre mig over hvorfor der ikke er nogen tættere på her hvor jeg bor. (7700)

Jeg synes heller ikke at det har været så sjovt. Det , å være helt forfærdeligt for dem, som også kaster op

Det lyder mærkeligt at der ikke er nogen klinik i nærheden af dig, men de ligger nok mest i de aller største byer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg synes heller ikke at det har været så sjovt. Det , å være helt forfærdeligt for dem, som også kaster op

Det lyder mærkeligt at der ikke er nogen klinik i nærheden af dig, men de ligger nok mest i de aller største byer

Ja det syns jeg også men den nærmeste ligger oppe i Aalborg så må bare tage køreturen der op

Anmeld

1. oktober 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Ja det syns jeg også men den nærmeste ligger oppe i Aalborg så må bare tage køreturen der op

Ja, men mon ikke du bliver glad for det, når du kommer derfra med et lille fint scanningsbillede

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Ja, men mon ikke du bliver glad for det, når du kommer derfra med et lille fint scanningsbillede

Jo helt bestemt Glæder mig allerede helt vildt

Anmeld

1. oktober 2013

E.J.mor.

Anonym skriver:

Jeg går også ind i uge 10 i morgen. Hvornår har du termin?

Ja man bekymre sig nemlig meget når de smerter kommer men har ikke blødt og har også ømme bryster har jeg lige fundet ud af

Termin d.7 maj

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

Termin d.7 maj

Hvordan kan du have det der? Så skal du gå ind i uge 8 i morgen? Eller tæller jeg helt forkert?

Anmeld

1. oktober 2013

E.J.mor.

Anonym skriver:

Hvordan kan du have det der? Så skal du gå ind i uge 8 i morgen? Eller tæller jeg helt forkert?

det er hvad scanningen sagde og jordmoren sagde for en uge siden ,,,skal scannes igen onsdag i næste uge

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

det er hvad scanningen sagde og jordmoren sagde for en uge siden ,,,skal scannes igen onsdag i næste uge

Er det nf du skal have så?

Det er nu heller ikke sikkert at jeg er i uge 10 i morgen men det er det jeg regner med. 

Anmeld

1. oktober 2013

E.J.mor.

Anonym skriver:

Er det nf du skal have så?

Det er nu heller ikke sikkert at jeg er i uge 10 i morgen men det er det jeg regner med. 

nej nej...jeg går til tryghedsscanninger hos min gynegolog der kan jeg få dem jeg vil , og os pga min baggrund

nakkefold får jeg brev om vel snart...

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

nej nej...jeg går til tryghedsscanninger hos min gynegolog der kan jeg få dem jeg vil , og os pga min baggrund

nakkefold får jeg brev om vel snart...

Nå okey det er da dejligt at du kan det. Man kan aldrig få nok af at se sin baby

Jeg skal til første læge besøg i næste uge og har også bestilt en tid til tryghedsscanning i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.