Anonym skriver:
Hejsa de damer 
Jeg er lige anonym da omgivelserne ikke lige ved den store nyhed endnu om min 3. graviditet 
Men jeg har lige et par spørgsmål.
Da jeg fandt ud af at jeg var gravid var der ikke de store gener udover træthed men fik så voldsom kvalme i to uger. En aften fik jeg store smerter i maven og siden da har jeg ikke haft kvalme mere. Den forsvandt næsten bare fra den ene dag til den anden og jeg begyndte så her den anden dag og tænke på om fosteret måske var gået til der (det er omkring 4 uger siden), så jeg købte en test for at de om den stadig viste positiv og det gjorde den helt bestemt. Teststregen var lige så tydelig som kontrolstregen
(pyha..)
Men er der nogle af jer andre som er omkring uge 9 som har nogle graviditets gener?
De gener jeg har er bare træthed og ligament smerter. Og kan i mærke på maven når i ligger ned at der er noget? -det har jeg kunne én gang en morgen hvor jeg virkelig skulle tisse så blæren havde nok skubbet den lidt frem men kan ikke rigtig mærke noget nu.
jeg går ind i 10 uge i morgen.
mine gener er meget kvalme,stærke ligement smerter,træthed,svimmelhed,og bækkensmerter.
og ja jeg kan også få stærke smerter i maven hvor jeg tænker åh nej skete der noget. og har også prøvet hvor alle mine symtomer forsvandt.
man må håbe det bedste,og jeg tænker også man kan værken gøre fra eller til,men selvfølgelig bekymre man sig da helt bestemt.
også pga min tidligere baggrund 
Anmeld