Andre som er i mellem uge 8-10?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
19 svar
1 synes godt om
1. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hejsa de damer

Jeg er lige anonym da omgivelserne ikke lige ved den store nyhed endnu om min 3. graviditet

Men jeg har lige et par spørgsmål.

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid var der ikke de store gener udover træthed men fik så voldsom kvalme i to uger. En aften fik jeg store smerter i maven og siden da har jeg ikke haft kvalme mere. Den forsvandt næsten bare fra den ene dag til den anden og jeg begyndte så her den anden dag og tænke på om fosteret måske var gået til der (det er omkring 4 uger siden), så jeg købte en test for at de om den stadig viste positiv og det gjorde den helt bestemt. Teststregen var lige så tydelig som kontrolstregen (pyha..)

Men er der nogle af jer andre som er omkring uge 9 som har nogle graviditets gener? 
De gener jeg har er bare træthed og ligament smerter. Og kan i mærke på maven når i ligger ned at der er noget? -det har jeg kunne én gang en morgen hvor jeg virkelig skulle tisse så blæren havde nok skubbet den lidt frem men kan ikke rigtig mærke noget nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

E.J.mor.

Anonym skriver:

Hejsa de damer

Jeg er lige anonym da omgivelserne ikke lige ved den store nyhed endnu om min 3. graviditet

Men jeg har lige et par spørgsmål.

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid var der ikke de store gener udover træthed men fik så voldsom kvalme i to uger. En aften fik jeg store smerter i maven og siden da har jeg ikke haft kvalme mere. Den forsvandt næsten bare fra den ene dag til den anden og jeg begyndte så her den anden dag og tænke på om fosteret måske var gået til der (det er omkring 4 uger siden), så jeg købte en test for at de om den stadig viste positiv og det gjorde den helt bestemt. Teststregen var lige så tydelig som kontrolstregen (pyha..)

Men er der nogle af jer andre som er omkring uge 9 som har nogle graviditets gener? 
De gener jeg har er bare træthed og ligament smerter. Og kan i mærke på maven når i ligger ned at der er noget? -det har jeg kunne én gang en morgen hvor jeg virkelig skulle tisse så blæren havde nok skubbet den lidt frem men kan ikke rigtig mærke noget nu.

jeg går ind i 10 uge i morgen.

mine gener er meget kvalme,stærke ligement smerter,træthed,svimmelhed,og bækkensmerter.

og ja jeg kan også få stærke smerter i maven hvor jeg tænker åh nej skete der noget. og har også prøvet hvor alle mine symtomer forsvandt.

man må håbe det bedste,og jeg tænker også man kan værken gøre fra eller til,men selvfølgelig bekymre man sig da helt bestemt.

også pga min tidligere baggrund

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

mine gener er meget kvalme,stærke ligement smerter,træthed,svimmelhed,og bækkensmerter.

og ja jeg kan også få stærke smerter i maven hvor jeg tænker åh nej skete der noget. og har også prøvet hvor alle mine symtomer forsvandt.

man må håbe det bedste,og jeg tænker også man kan værken gøre fra eller til,men selvfølgelig bekymre man sig da helt bestemt.

Jeg går også ind i uge 10 i morgen. Hvornår har du termin?

Ja man bekymre sig nemlig meget når de smerter kommer men har ikke blødt og har også ømme bryster har jeg lige fundet ud af

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

Jeg blev faktisk også svimmel her den anden dag. Blev nødt til at sætte mig på hug med hovedet imellem benene for ikke at besvime. Det var godt nok ubehageligt.

Og jeg kan heller ikke spise så meget som jeg plejer mere. Plejer sagtens at kunne tage to portioner aftensmad, men nu kan jeg knap nok spise én.

Anmeld

1. oktober 2013

LMX

Jeg er i uge 11+ og jeg mærker aller en ski... Jeg købte mig også til en tryghedsscanning fordi jeg simpelthen var i tvivl om jeg overhovedet var gravid 

Min sidste graviditet (datter 7 mdr) var et helvede for at sige det som det er. (Sygemeldt fra start til slut) Og de 2 store var heller ikke efter bogen. Så hvem ku vide at jeg 4. gang tilsyneladende skal ha en dejlig nem graviditet. Skønnooo 

Eneste tegn er lidt murren i underlivet og en sjælden mild kvalme..

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg er i uge 11+ og jeg mærker aller en ski... Jeg købte mig også til en tryghedsscanning fordi jeg simpelthen var i tvivl om jeg overhovedet var gravid 

Min sidste graviditet (datter 7 mdr) var et helvede for at sige det som det er. (Sygemeldt fra start til slut) Og de 2 store var heller ikke efter bogen. Så hvem ku vide at jeg 4. gang tilsyneladende skal ha en dejlig nem graviditet. Skønnooo 

Eneste tegn er lidt murren i underlivet og en sjælden mild kvalme..

Det var da dejligt at du endelig kunne få en nem graviditet, indtil videre

Jeg sidder også og overvejer om jeg ikke skal købe mig en scanning til i næste for ikke at være alt for nervøs når jeg på et tidspunkt skal til nf.

Har mit første læge besøg i næste uge

Anmeld

1. oktober 2013

LMX

Anonym skriver:

Det var da dejligt at du endelig kunne få en nem graviditet, indtil videre

Jeg sidder også og overvejer om jeg ikke skal købe mig en scanning til i næste for ikke at være alt for nervøs når jeg på et tidspunkt skal til nf.

Har mit første læge besøg i næste uge

Det synes jeg du skal gøre hvis det kan gi lidt ro i sindet 

Jeg magtede i hvert fald ikke at komme til NF og få at vide at den var gået til.. 

Anmeld

1. oktober 2013

Putomanen

Jeg er 9 uger henne og har siden uge 6 haft slem kvalme, utilpashed, været nødt til at spise min. hver 2. time, ellers fik jeg det vildt skidt, stakåndet, svimmelhed, milde mens-smerter og st.røre bryster. Kvalmen og utilpashed er klart blevet bedre de sidste par dage, så jeg nu kan fungere nogenlunde normalt
Jeg har læst mig frem til, at det er meget normalt.

Men hvis du er meget nervøs, ville jeg også købe en ts, så du forhåbentlig kan blive beroliget lidt

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg er 9 uger henne og har siden uge 6 haft slem kvalme, utilpashed, været nødt til at spise min. hver 2. time, ellers fik jeg det vildt skidt, stakåndet, svimmelhed, milde mens-smerter og st.røre bryster. Kvalmen og utilpashed er klart blevet bedre de sidste par dage, så jeg nu kan fungere nogenlunde normalt
Jeg har læst mig frem til, at det er meget normalt.

Men hvis du er meget nervøs, ville jeg også købe en ts, så du forhåbentlig kan blive beroliget lidt

Puha er glad for at jeg ikke er så hårdt ramt. Men dejligt at det har forbedret sig lidt

Jeg bestiller også en tid til ts men jeg undre mig over hvorfor der ikke er nogen tættere på her hvor jeg bor. (7700)

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Det synes jeg du skal gøre hvis det kan gi lidt ro i sindet 

Jeg magtede i hvert fald ikke at komme til NF og få at vide at den var gået til.. 

Nej jeg kan heller ikke vente mere så jeg bestiller en tid til i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.