Varmeste jakke til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2013

Vik

Vi har både prøvet Hummel og TTH og var super tilfreds med begge to og har været ud og besøg familien i udlandet hvor det var - 20 ( vi bruger dog uld undertøj hele vinter ). I år prøver vi med Molo jakke og igen igen Hummel flyverdragt ( elsker deres dragter)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

L&V

Vi har haft hummel jakke de to sidste år og det har været fint til og fra bilen. Men der findes da absolut bedre, reima, lego og pompedelux feks..

Hummels flyverdragter klare sig super dårligt i tests men ved ik med jakkerne.

Anmeld

1. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Sidste år havde vores børn Hummel vinterjakke - IKKE den store succes! Der skulle simpelthen fleece trøje under.

I år vil den samme fejl ikke begås. 

Hvilket mærke laver de varmeste jakker? Og har i evt et link til en super varm jakke? str 3 år, dreng. 

Hvilke jakker har i købt til jeres børn? Gerne med billede og hvorfor?

Det er vel helt normalt med en fleece eller sweater under jakken om vinteren?? Det har jeg da også selvom min jakke er mega varm.

Det varmeste du kan få er nok en Canada Goose, men de koster så også en formue.

Anmeld

1. oktober 2013

MissTas

Anonym skriver:

Sidste år havde vores børn Hummel vinterjakke - IKKE den store succes! Der skulle simpelthen fleece trøje under.

I år vil den samme fejl ikke begås. 

Hvilket mærke laver de varmeste jakker? Og har i evt et link til en super varm jakke? str 3 år, dreng. 

Hvilke jakker har i købt til jeres børn? Gerne med billede og hvorfor?

Her er vi kun fan af Danefæ og molo når det gælder vinterjakke og flyverdragt .. Min pige har ALDRIG været kold eller våd i de to mærker. Er dog mest til danefæ sys de er så lækre, flotte, praktiske og ja det er anbefalingen herfra

Anmeld

1. oktober 2013

Dorthe1986

Jeg har købt en til Emil i h&m i år. Han er begyndt at bruge den om morgenen for uha det er koldt og den holder ham bare så dejlig varm! Det er den her på billedet og fås i mange farver :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.