Varmeste jakke til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
14 svar
1 synes godt om
30. september 2013

Anonym trådstarter

Sidste år havde vores børn Hummel vinterjakke - IKKE den store succes! Der skulle simpelthen fleece trøje under.

I år vil den samme fejl ikke begås. 

Hvilket mærke laver de varmeste jakker? Og har i evt et link til en super varm jakke? str 3 år, dreng. 

Hvilke jakker har i købt til jeres børn? Gerne med billede og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Sidste år havde vores børn Hummel vinterjakke - IKKE den store succes! Der skulle simpelthen fleece trøje under.

Hvilket mærke laver de varmeste jakker? Og har i evt et link til en super varm jakke? str 3 år, dreng. 

Kikker da lige med for inspiration  

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Kikker da lige med for inspiration  

Super.. Håber på nogle gode svar

Anmeld

1. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Købte en i H&m sidste år til thea og den har bare være super! Den hun havde gik i stykker, og H&M var det enste sted der lige havde en i hendes str, da det var sidst på vinteren, og butikkerne ik fik flere vinterjakker hjem. Hun er lige begyndt at bruge den igen, og hun elsker den! Vh stine

Anmeld

1. oktober 2013

Morgensol

Vi har nu aldrig haft problemer med hummel, vi har en vinterjakke til alberte som hun har arvet fra Bella og den kører da på 3. vinter.

Men Ver de Terre laver super lækre og varme jakker, de koster bare også derefter.

Anmeld

1. oktober 2013

De3Guldklumper

Danefæ laver super lækre vinterjakker sådan en havde min søn sidste år og datteren havde Hummel som det heller ikke var problemer med.
I år har jeg købt ticket til dem begge - de virker som nogle virkelig lækre jakker.

Anmeld

1. oktober 2013

helle85

Anonym skriver:

vi har været fuldt ud tilfreds med vintertøj fra ticket to heaven, min datter har altid været en frossenpind.
med ticket to heaven behøver mine børn kun en lang armet t-shirt på det brugte de hele sidste vinter uden at fryse også da der lå rigtig meget sne

Anmeld

1. oktober 2013

baby012

Da vi var ude og købe jakke og flyverdragt igår, sagde ekspedienten at de bedste der var kommet af flyverdragter i år var Hummel, og danefæ jakkerne .. 

Så det var en DYR omgang med to flyverdragter og to jakker  

men Hummel flyverdragt var også den der stod til at være mest vind og vand tæt  

Anmeld

1. oktober 2013

PernilleogLouis

Helt klart ver de terre

Anmeld

1. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Jeg ville købe Hummel vinterjakke til min datter og jeg blev faktisk i forretningen opfordret til ikke, at købe den. Den ville være fin som pæn jakke, men ikke til børnehaven. Så vi har købt en vinterjakke fra Name It som vi tidligere har haft god erfaring med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.