Hængt sig selv :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Jeg er ret sikker på at jeg ved hvem du snakker om og hvor er det dog forfærdeligt!
Alle mine tanker går til de nærmeste og ikke mindst familien
Det er simpelhen så tragisk og selvom jeg ikke kendte "x" personligt så rør det mig utrolig meget.
Men sikke smukt "x" er blevet mindet, de sidste par dage og hvor er der kommet mange mange mange smukke ord.
Uden tvivl en person som har sat dybe spor og har skabt stor stor glæde i et ellers så kort liv

Der er kommet rigtig mange smukke ord, men undre mig ikke for han var en fantastisk knægt. Altid glad, altid smilende, altid hjælpsom
Han har sat dybe spor ved ufatteligt mange mennesker og han vil blive savnet af rigtig mange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Monski

Anonym skriver:

Der er kommet rigtig mange smukke ord, men undre mig ikke for han var en fantastisk knægt. Altid glad, altid smilende, altid hjælpsom
Han har sat dybe spor ved ufatteligt mange mennesker og han vil blive savnet af rigtig mange.

Jeg tror faktisk jeg har gået i folkeskole med din bror
Jeg har virkelig også sendt ham SÅ mange tanker, der er ingen tvivl om at de to havde et helt specielt venskab som aldrig kan erstattes.
Det hele er bare så tragisk

Anmeld

30. september 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Dybt suk og dyb vejrtrækning.. Prøver virkelig at holde tårerne inde, så jeg kan skrive lidt..
Har lige brug for at få tankerne ud af hovedet og skrevet ned, for der er kaos i mit hovede.. Så undskylder på forhånd, hvis det ikke giver meget mening...

Min far, min fars kæreste og min lillebror kom i fredags for at bygge sandkasse til tumlingen (1års fødselsdags gave) Vi havde en rigtig hyggelig fredag aften og en hyggelig lørdag morgen. Da vi havde spist morgenmad, kørte min far, lillebror og kæreste efter materialer til sandkassen. Da de kom hjem, var min far helt mærkelig og meget alvorlig og jeg vidste noget var galt... og det skal jeg da lige love for jeg havdre ret i...
Jeg gik ud for at tysse på hunden, som stod og pev udenfon. Da jeg kom hen til ham, kunne jeg se min bror gå rundt og ryste og med tårer i øjnene, mens han talte i mobil... Jeg fik kun fat i nogle få ord, men vidste noget var helt galt!
Da han lagde på kiggede han på mig, med et blik jeg aldrig glemmer og sagde så "x har hængt sig selv i nat!" og så græd han som jeg aldrig har set nogen græde før, samtidig med at han rystede som et espeløv (x var min brors bedste ven, han var den bror han aldrig fik)

Jeg husker ikke det præcise forløb herefter, men husker min bror der er ved at gå i chok, min far som prøver at trøste ham og mig selv der panisk prøver at komme igennem til et flyselskab så vi kan få min bror hjem, uden samtidig at hyle for meget så den stakkels dame jeg efter flere forsøg kommer igennem til kan forstå hvad jeg siger..

Det er så uforståeligt, at en ung mand på 18 år har så ondt i sjælen, at han vælger at tage sit eget liv Jeg har så ubeskriveligt ondt af familien, min bror og alle de andre venner.
Ingen så det komme og alle spørger "hvorfor?!", men det svar får vi aldrig...
Jeg har ondt i maven af bekymring (og sorg), for jeg er bange for hvad det her gør ved min bror. Han er i forvejen rimelig skrøblig, da han har mange ting som han tumler med og jeg ved hvor stor en støtte x har været for ham.
Samtidig har det ramt mig meget mere end jeg troede, måske fordi jeg selv er blevet mor. Jeg har hele dagen tænkt på, hvor ondt jeg har af hans mor. Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, hvis det var mig der så brat mistet mit barn og oveni uden en forklaring.
Jeg har hele dagen tænkt over, hvad der dog har drevet ham til at tage så voldsomt og uforståeligt et valg. Mest fordi jeg ved, min bror ville have lettere ved at komme igennem det, hvis han vidste hvorfor og havde noget at forholde sig til. Jeg håber så inderligt på, at de finder et afskedsbrev eller andet der kan give os en forklaring.

Den eneste trøst jeg har er, at x ventede til min bror var taget herop, så x var sikker på at min bror ikke ville finde ham og at han ikke var alene når han fik beskeden. Jeg trøster mig over, at det var en tilfældig løber og ikke familie eller venner som fandt ham. Jeg ved hvordan det lyder, men det er det eneste jeg kan se en smule trøst i og det har jeg behov for lige nu..

Jeg ved ikke rigtig hvilket ben jeg skal stå på.. Jeg synes det er svært, at sørge over tabet af en dejlig dreng, samtidig med at jeg har skulle være der for min datter. Jeg har i dag leget med hende og prøvet at virke glad, så det ikke går udover hende. Da jeg skulle putte hende til natten, puttede hun sig helt ind til mig, da jeg sang godnat sang for hende og jeg var lige ved at hyle, men trak vejret dybt og fik hende puttet uden tårer. Tanken om at x mor aldrig får et kram af hendes søn mere ramte mig. Der skal ingenting til, før end tårerne vælter ud af hovedet på mig.

Jeg ville ønske jeg kunne sige noget til familien og min bror, som kunne gøre det meget lettere, men det kan jeg ikke. Så jeg har tændt et lys og græder stille

Det er godt nok forfærdeligt at læse.
Ved slet ikke hvad jeg skal sige

Det er godt din bror har jer i denne svære tid.

Mine tanker går til hans forældre, det må være helt ubeskrivelig hårdt at være dem. Som de andre skriver, så send blomster eller chokolade eller et eller andet der viser at du husker dem.

Og husk når det hele bliver hverdag for jer andre igen, så er det ikke blevet det endnu for din bror eller for drengens familie, så det er vigtigt at huske at de skal have lang tid til at komme sig over det her. Det kan godt være din brors reaktion først kommer om nogle måneder eller et halvt år, for dens slags tager lang tid

Anmeld

30. september 2013

Malene76

Anonym skriver:

Min brors smerte forsvinder i hvert fald aldrig, det er 110% sikkert. Alle de efterladte kammerater er gode til at snakke sammen og mindes ham og det hjælper dem bestemt.
Og nej, føler mig så magtesløs, ville ønske jeg kunne gøre eller sige noget der kunne gøre det hele meget lettere, men kan jeg ikke. Så jeg har tændt et lys og græder stille

Nej de efterladte til et selvmord vil i meget lang til, om ikke altid føle sig så magtesløse. Det er så meningsløst. Håber din bror får den støtte han vigtig for, men det lyder som om venneflokken samles i deres sorg. Det er så frygtelig når man mister et menneske man her kær. 

Kh Malene

Anmeld

30. september 2013

Babydreams

Puha, hvor kan jeg sætte mig ind i alle de tanker, i juli måned 2010, ,mistede jeg min bedste ven igennem 11år, han hang sig selv, 2 timer efter jeg havde sagt farvel til ham den aften!

Hvis det er, må du gerne skrive privat, hvis der er noget jeg kan hjælpe med, eller blot give nogle trøstende ord!

Anmeld

30. september 2013

Lone Jakobsen

mangler ord, men ville ikke forlade tråden uden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.