Tør ikke håbe :-\

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
3 svar
2 synes godt om
29. september 2013

Unknown88

Ohh Good !!

jeg har været sammen med min kæreste 4 år. For over to år siden fik vi en abort fælles beslutning.. Svært at forklare at man nogle gange tager så hårde beslutning..

Ømmm tilbage i april gennemgik vi en tidlig spontan abort.. Masser af blodprøver.. Op og ned tur. Bekymring for at jeg var gravid udenfor livmoderen.. Med et barn vi begge ønskede. Det var dog ikke planlagt og jeg var på p-piller. Vi ærgede os bagefter men min kæreste ville ikke prøve igen. Det har gjort mig meget ked af det.. Han blev operaret i foråret og har haft svært ved at komme sig.

Vi elsker hinanden virkelig højt og jeg betyder alt verden for ham og hans søn.

Jeg skulle i dag have haft min menses i fredags.. Jeg tør slet ikke forholde mig.. Og alligevel vokser håbet indeni mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Rockertand

Unknown88 skriver:

Ohh Good !!

jeg har været sammen med min kæreste 4 år. For over to år siden fik vi en abort fælles beslutning.. Svært at forklare at man nogle gange tager så hårde beslutning..

Ømmm tilbage i april gennemgik vi en tidlig spontan abort.. Masser af blodprøver.. Op og ned tur. Bekymring for at jeg var gravid udenfor livmoderen.. Med et barn vi begge ønskede. Det var dog ikke planlagt og jeg var på p-piller. Vi ærgede os bagefter men min kæreste ville ikke prøve igen. Det har gjort mig meget ked af det.. Han blev operaret i foråret og har haft svært ved at komme sig.

Vi elsker hinanden virkelig højt og jeg betyder alt verden for ham og hans søn.

Jeg skulle i dag have haft min menses i fredags.. Jeg tør slet ikke forholde mig.. Og alligevel vokser håbet indeni mig

Et barn bør være ønsket af begge forældre, så mon du skal håbe?
Hvis du har et stort ønske om et barn, er I nødt til at få afklaret tidsperspektiv for at stifte familie, og hvis du ikke kan respektere hans ønske, må du gå. Hvis han bliver tvunget til at blive far mod hans ønske, skal du opveje, om du vil og kan være enlig mor.
Håber, at det hele løser sig for jer.

Anmeld

30. september 2013

Unknown88

Han har selv givet hint til at han ikke bliver klar før det sker.. Så er ikke der min tvivl ligger.. Er bare så bange for at miste igen.. Da det er noget ingen af os vil ku klare :-( Og vil bestemt ikke udsætte os som familie for det.. Følte mig utrolig mislykket sidste gang..

Og hvis det endelig ville komme der til før eller siden.. Ville jeg godt kunne stå på egne ben.. Og jeg ved hvor gode vi er til at samarbejde..

Anmeld

30. september 2013

LMX

Jeg synes som udgangspunkt at man skal være enige om så stor en beslutning, men omvendt så ved din kæreste godt hvad der skal til for at blive gravid. Sex uden beskyttelse... Så hvis I dyrker det så må han være klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.