Jeg skal giftes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

An&Jo

MortilElias2010 skriver:

Simpelthen så dejligt, kan mærke varmen i dit indlæg igennem dine ord! Stort tillykke, nu har du også holdt det hemmeligt længe nok  

Haha, ved nu ikke om det er blevet holdt direkte hemmeligt.. har deltaget i lidt bryllupsdebat herinde, og på instagram er det også blevet sagt tidligere..

Det er lidt af et skridt at gå fra hemmeligt rådhusbryllup inden dette års udgang til kirkebryllup næste sommer..

Men jeg glæder mig, VI glæder os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Chraz

An&Jo skriver:

ihh hvor spændende, stort tillykke med det..

Jeg har idag været ude at købe lidt ind til indbydelserne, dem skal jeg nemlig selv sidde og lave..

Vi skal giftes i Haverslev kirke ved Trekroner (håber vi).. Det er ikke sikkert vi kan få lov når vi ikke bor i det sogn, men der er jo relation til kirken i og med at jeg er konfirmeret der, og Johannes er døbt der, så vi krydser fingre.. Skal have ringet til præsten på onsdag..

jeg vil også gerne igang med invitationer, men venter lige lidt endnu for Klaus har ikk været nede på knæ endnu og han vil ikke gøre det helt officielt før han har.. hehe. lige på det punkt er han gammeldags. Men vi har bestilt kirken og fundet kjole til mig og tøj til ham. Så jeg går bare og tripper for at han kommer på knæ så jeg kan råbe det ud over hele verden :p

Jeg krydser fingre for at i kan få lov til at blive viet i den kirke. Men mon ikke også i gør nu hvor i har relationer dertil  

Anmeld

30. september 2013

MortilElias2010

An&Jo skriver:

Haha, ved nu ikke om det er blevet holdt direkte hemmeligt.. har deltaget i lidt bryllupsdebat herinde, og på instagram er det også blevet sagt tidligere..

Det er lidt af et skridt at gå fra hemmeligt rådhusbryllup inden dette års udgang til kirkebryllup næste sommer..

Men jeg glæder mig, VI glæder os

Jo jo det ved jeg, har fulgt med - men at sige det til familien familien er trods alt noget HELT andet 

Anmeld

1. oktober 2013

An&Jo

Chraz skriver:

jeg vil også gerne igang med invitationer, men venter lige lidt endnu for Klaus har ikk været nede på knæ endnu og han vil ikke gøre det helt officielt før han har.. hehe. lige på det punkt er han gammeldags. Men vi har bestilt kirken og fundet kjole til mig og tøj til ham. Så jeg går bare og tripper for at han kommer på knæ så jeg kan råbe det ud over hele verden :p

Jeg krydser fingre for at i kan få lov til at blive viet i den kirke. Men mon ikke også i gør nu hvor i har relationer dertil  

du må bare lave invitationerne uden at sende dem ud eller lave tekst i..

Hvor skønt at i har fundet tøjet, jeg har en ide om hvilken kjole jeg gerne vil have, men først skal jeg lige have tabt nogle kg..

Anmeld

1. oktober 2013

An&Jo

MortilElias2010 skriver:

Jo jo det ved jeg, har fulgt med - men at sige det til familien familien er trods alt noget HELT andet 

Må jeg spørge om det er på insta du har fulgt med?? og om hvad det så er du hedder derinde?? synes slet ikke jeg kan placere dig nemlig, beklager :/

Anmeld

2. oktober 2013

Chraz

An&Jo skriver:

du må bare lave invitationerne uden at sende dem ud eller lave tekst i..

Hvor skønt at i har fundet tøjet, jeg har en ide om hvilken kjole jeg gerne vil have, men først skal jeg lige have tabt nogle kg..

jah det må jeg. må kigge rundt på nettet efter inspiration

Anmeld

2. oktober 2013

MortilElias2010

An&Jo skriver:

Må jeg spørge om det er på insta du har fulgt med?? og om hvad det så er du hedder derinde?? synes slet ikke jeg kan placere dig nemlig, beklager :/

Nej ikke på insta. Var overbevist om at du havde delt det med os herinde at du skulle giftes, at jeg havde læst det et sted men at det stadigvæk var *hemmeligt* 

MEEN jeg kan have taget fejl af dig og en anden 

Anmeld

2. oktober 2013

An&Jo

MortilElias2010 skriver:

Nej ikke på insta. Var overbevist om at du havde delt det med os herinde at du skulle giftes, at jeg havde læst det et sted men at det stadigvæk var *hemmeligt* 

MEEN jeg kan have taget fejl af dig og en anden 

Jo jo, jeg har skam deltd et, men ikke i mit eget indlæg.. det her er det første hvor jeg skrigeri et ud

Men det har jo været hemmeligt længe fordi vi egentlig bare ville være gået på rådhuset med vores drenge og så have fejret dagen kun med dem, men nu er det jo så lavet om til et bryllup med familie og det hele..

Anmeld

2. oktober 2013

An&Jo

Chraz skriver:

jah det må jeg. må kigge rundt på nettet efter inspiration

Ja der er mange fine hvis du Googles det og så kigger billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.