Jeg skal giftes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
18 svar
28 synes godt om
29. september 2013

An&Jo

Jeg skal giftes, wuhuuu

Det sker i august næste år, og vi glæder os helt vildt.. Vi har planlagt det i noget tid, men igår blev det officielt for familien da vi endelig fik vores ringe i fredags, og igår skulle vi så tilfældigvis være sammen med både hans og min familie, så der fik folk det afvide..

Jeg er SÅ glad, og glæder mig til at planlægge det hele, og føre det ud i livet..

Menuen, kirken, dato, stedet for festen, farvetema osv er valgt, vi mangler bare at få indbydelserne ud, og eftersom at vi skal giftes lige i slutningen af sommerferien vælger vi at få invitationerne ud meget snart..

Jeg har aldrig været lykkeligere end jeg er lige nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tillykke!

Anmeld

29. september 2013

tarkoflen

Hvor er det dejligt for jer, stort tillykke

Anmeld

30. september 2013

Chraz

Det er bare så super dejligt for jer! Og ihhh hvor eg kender din iver til at planlægge det hele. Vi skal giftes til juli næste år.

Hvilken kirke skal i giftes i?

Anmeld

30. september 2013

Loa

Kæmpe tillykke

Anmeld

30. september 2013

An&Jo

Chraz skriver:

Det er bare så super dejligt for jer! Og ihhh hvor eg kender din iver til at planlægge det hele. Vi skal giftes til juli næste år.

Hvilken kirke skal i giftes i?

ihh hvor spændende, stort tillykke med det..

Jeg har idag været ude at købe lidt ind til indbydelserne, dem skal jeg nemlig selv sidde og lave..

Vi skal giftes i Haverslev kirke ved Trekroner (håber vi).. Det er ikke sikkert vi kan få lov når vi ikke bor i det sogn, men der er jo relation til kirken i og med at jeg er konfirmeret der, og Johannes er døbt der, så vi krydser fingre.. Skal have ringet til præsten på onsdag..

Anmeld

30. september 2013

Kofoed.

TILLYKKE ! WEEE WUHUU

Anmeld

30. september 2013

Babydrøm

An&Jo skriver:

Jeg skal giftes, wuhuuu

Det sker i august næste år, og vi glæder os helt vildt.. Vi har planlagt det i noget tid, men igår blev det officielt for familien da vi endelig fik vores ringe i fredags, og igår skulle vi så tilfældigvis være sammen med både hans og min familie, så der fik folk det afvide..

Jeg er SÅ glad, og glæder mig til at planlægge det hele, og føre det ud i livet..

Menuen, kirken, dato, stedet for festen, farvetema osv er valgt, vi mangler bare at få indbydelserne ud, og eftersom at vi skal giftes lige i slutningen af sommerferien vælger vi at få invitationerne ud meget snart..

Tillykke, hvor dejligt  

Anmeld

30. september 2013

MortilElias2010

An&Jo skriver:

Jeg skal giftes, wuhuuu

Simpelthen så dejligt, kan mærke varmen i dit indlæg igennem dine ord! Stort tillykke, nu har du også holdt det hemmeligt længe nok  

Anmeld

30. september 2013

B&J

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.