har det såå dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2013

Victoriasmor88

Anonym skriver:

hmm okay skal havde fundet noget transport for vi har ik bil og kan ikke gå... hvad gør de ved mig vis det er mavesår

Ryger du iøvrigt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

har ringed skal vente til egen læge imorgen jeg bruger normalt aldrig vagtlæge og nu det her

Øv håber du klarer den til i morgen så må du ringe så snart lægen åbner

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Ryger du iøvrigt ?

har ik rørt piller siden igår formiddag nej ryger ik

Anmeld

29. september 2013

Victoriasmor88

Anonym skriver:

har ik rørt piller siden igår formiddag nej ryger ik

Nu er det jo svært for mig at vurderer hvor dårligt du har det - men det lyder da bestemt ikke til at du har det særlig godt. Jeg ved heller ikke hvor mange iprener du har taget.

Når du skriver smerter/trykken i brystet, så ville jeg i hvert fald komme afsted med det samme.. Bor i i byen, for så kan i da tage en taxa? 

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Nu er det jo svært for mig at vurderer hvor dårligt du har det - men det lyder da bestemt ikke til at du har det særlig godt. Jeg ved heller ikke hvor mange iprener du har taget.

Når du skriver smerter/trykken i brystet, så ville jeg i hvert fald komme afsted med det samme.. Bor i i byen, for så kan i da tage en taxa? 

bor i en lille by så skal med tog ...har det vildt dårligt jeg fik kun 6 om dagen og 8 pinex begyndt at få det skidt torsdag 

Anmeld

29. september 2013

Victoriasmor88

Anonym skriver:

bor i en lille by så skal med tog ...har det vildt dårligt jeg fik kun 6 om dagen og 8 pinex begyndt at få det skidt torsdag 

kan også læse at du er blevet opereret - Det kan være en infektion?  Den risiko er der altid ved en operation.. Det er simpelthen for dårligt at du ikke bliver taget seriøst.. Men min ærlige mening er stadig at du skal komme afsted.. Håber i kan låne en bil..

God bedring 

Anmeld

29. september 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Prinsesse2ben skriver:

Joh, det kan man nu altså godt. Jeg er sygeplejerske og har flere veninder der arbejder på skadestuen.. 

Skadestuen er altid åben.

Afhænger det måske af hvilken region man tilhører? Her hvor vi bor skal der en henvisning fra læge/vagtlæge til.

Ts: god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.