Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg laved en anden tråd herinde igår om magnisia dak...
måtte kontakte vagtlægen tidlig morgen skulle komme kl 8 havde vildt mange smerter og trykkend i brystet....
hun mente det bare var forstoppelse hvilket det ikke er tog movicolv som hun anbefaldte men har så ondt øverst i maven har sindsyg kvalme tvinger mad ned har prøvet at drikke 1 liter kakao gør aldrig dethar nogle tyggetarbeletter mod for meget mavesyre intet hjælperjeg har fået ipren og pinex siden tirsdag fordi jeg er blevet operet i min arm har ikke taget noget siden igår.. kan læse mig frem til ipren kan give mavesår hvilken passer på min symtomper har det pisse dårligt og mega ondt men vagtlægen imorges virket ligeglad hun mødte ind der så ved hun har vagt endnu... jeg har så ondt jeg ville gøre alt for at få det væk ...der virker bare som laaang tid til imorgen og vis min læge giver mig noget hvor hurtig effekt vil jeg kunne mærke...jeg ved ikke hvad jeg skal gøre intet hjælper
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Ville ringe til vagtlægen igen
Ville ringe til vagtlægen igen
hun virket bare så afvisen iimorges
Anonym skriver: hun virket bare så afvisen iimorges
Du tager selvfølgelig på skadestuen- det har alle ret til, der kan man ikke blive afvist !! God bedring
Prinsesse2ben skriver: Du tager selvfølgelig på skadestuen- det har alle ret til, der kan man ikke blive afvist !! God bedring
man kan ikke bare troppe op på skadestuen
Maja84 skriver: Men er mange timer siden så du snakker måske med en anden eller eer er kommet en ny, dem der sidder, sidder jo for et stort område Når du er så dårlig ville jeg prøve igen, og forklare hvor skidt og bange du er
Men er mange timer siden så du snakker måske med en anden eller eer er kommet en ny, dem der sidder, sidder jo for et stort område Når du er så dårlig ville jeg prøve igen, og forklare hvor skidt og bange du er
har ringed skal vente til egen læge imorgen jeg bruger normalt aldrig vagtlæge og nu det her
Anonym skriver: man kan ikke bare troppe op på skadestuen
Joh, det kan man nu altså godt. Jeg er sygeplejerske og har flere veninder der arbejder på skadestuen..
Skadestuen er altid åben.
Prinsesse2ben skriver: Joh, det kan man nu altså godt. Jeg er sygeplejerske og har flere veninder der arbejder på skadestuen.. Skadestuen er altid åben.
hmm okay skal havde fundet noget transport for vi har ik bil og kan ikke gå... hvad gør de ved mig vis det er mavesår
Anonym skriver: hmm okay skal havde fundet noget transport for vi har ik bil og kan ikke gå... hvad gør de ved mig vis det er mavesår
Du bliver højst sansynligt behandlet med antibiotika Men stop endelig med ipren..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128