Hvor meget og hvilket tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

Millea

**Ønskebabyen skriver:

Synes bare de er super svære at finde de sparkedragter med fødder?

Jeg har også lidt svært ved hvad jeg skal købe i 50 og om han kommer til at kunne passe det osv.. men jeg tænker at købe 3 heldregter med føder (164 kr i ALT) for de her ensfarvet..  Har self også andet i størrelsen, men ja så har man lidt mere

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=212&products_id=24545 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

**Ønskebabyen

Millea skriver:

Jeg har også lidt svært ved hvad jeg skal købe i 50 og om han kommer til at kunne passe det osv.. men jeg tænker at købe 3 heldregter med føder (164 kr i ALT) for de her ensfarvet..  Har self også andet i størrelsen, men ja så har man lidt mere

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=212&products_id=24545 

Ej det var billigt! Dem må jeg lige kigge lidt nærmere på tusind tak..

Anmeld

28. september 2013

Enirt

**Ønskebabyen skriver:

Name it har dem.

Så vil jeg altså lige sige at du også kan resikere at du får et meget varmt barn. Jeg havde arvet alverdens tøj til min søn.

Men han var bare så varm at de første 4 mdr af hans liv fra str 56 -62 (jan-apr) Var han ikke i andet end langærmet body og strømper når vi var inde. Så fik han lige nogle bukser, hue og vanter på og pakket in i dyne og lift når han var i barnevognen.

Hen over sommeren var han ikke i andet en bodys enten med korte ærmer og nogel helt uden altså sådan undertrøje agtigt eller kun i ble. Om aftenen fik han self lidt mere tøj på.

Det er først her i slut september jeg er begyndt at give ham busker/bluse og strømper på over body'en. Men det er også fordi han nu kravler rundet på gulvet. Han er nu i en str 80.

Så hvis jeg var dig ville jeg ikke købe mere tøj og vente med at købe det sidste til du ved hvad for et barn du har fået.

Anmeld

28. september 2013

DianaRJS

**Ønskebabyen skriver:

Vi købte dem over nettet da jeg ventede den ældste, men eller mener jeg babylam og hogm har dem?? Men ellers tror jeg det kommer når vintertøjet begynder det at komme

Anmeld

28. september 2013

et-ønske

Jeg synes du er ganske velforberedt

Det eneste jeg kan komme på er som andre skriver - heldragter med fødder
Men hånden på hjertet - ville jeg ikke selv købe mere nu - for det første kan man blive snydt og få en stor baby (taler af erfaring 4800 gr/55 cm)... Så alt str 50 blev lagt på hylden - og str 56 ganske kort.... Derudover kommer mange barselsgæster også med tøj og endnu bedre at gå ud og ose med farmand når baby er født

Anmeld

28. september 2013

Lukas&Liam<3

Lukas er fra D. 18 januar og vi brugte kun langærmede bodyer og sparkedragter med fødder næsten. En køredragt når han skulle ud, men han er også en meget varm dreng. Få gange har vi givet ham 2 delt tøj på hvis vi skulle ud og jeg synes han skulle være ekstra fin
Du kan sagtens "nøjes" med det du har. Det kommer jo helt an på hvad du selv bedst kan lide at give baby på.

Anmeld

28. september 2013

ønskebørn74

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har lige sorteret i alt babytøjet. Jeg har jo bare købt når jeg lige fandt noget jeg ikke kunne undværre, så tænkte det var ved at være på tide at få lidt styr på det, og finde ud af hvad der egentlig mangler

Håber I vil kigge listen igennem. Jeg har termin 12/1, med en lille dreng

Str. 50br />7 langærmede bodyer
2 natdragter uden fødder
2 bukser med fødder

Str. 56br />2 langærmede trøjer
2 heldragte uden ærmer, med fødder
11 langærmede bodyer
10 lange bukser - 2 velour, resten er bomuld (dem fra MOLO)
3 par bukser med fødder
2 par cowboybukser
5 heldragte uden fødder.
1 fleecedragt/køredragt

Str. 62br />2 heldragte uden fødder
1 heldragt uden ærmer, med fødder
1 cardigan
6 langærmede trøjer
7 langærmede bodyer
2 kortærmede bodyer
1 jumpsuit
5 bukser

Herudover har jeg to par melton futter (de mindste) og et hav af strømper (ca. 20-25 par)

Piger, hvad mangler vi??

Huer/hjælme..

Anmeld

28. september 2013

tarkoflen

Ja jeg kan se, at jeg er lidt ene om det, men jeg har været aller mest glad for heldragter UDEN fødder til Thea, af den simple grund at hun ellers ikke kunne bruge dem særlig længe... Når de er luge det størreste fik hun bakset fødderne helt op i selve dragten og når de endelig passede, så var det kun ganske kort tid, fordi de ellers blev trukket alt for meget oppe ved halsen, men ja det er jo en smagssag

Jeg ville have nogle lækre uldvanter på liste når nu det er et vinterbarn

Anmeld

29. september 2013

DenLykkelige2013

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har lige sorteret i alt babytøjet. Jeg har jo bare købt når jeg lige fandt noget jeg ikke kunne undværre, så tænkte det var ved at være på tide at få lidt styr på det, og finde ud af hvad der egentlig mangler

Håber I vil kigge listen igennem. Jeg har termin 12/1, med en lille dreng

Str. 50br />7 langærmede bodyer
2 natdragter uden fødder
2 bukser med fødder

Str. 56br />2 langærmede trøjer
2 heldragte uden ærmer, med fødder
11 langærmede bodyer
10 lange bukser - 2 velour, resten er bomuld (dem fra MOLO)
3 par bukser med fødder
2 par cowboybukser
5 heldragte uden fødder.
1 fleecedragt/køredragt

Str. 62br />2 heldragte uden fødder
1 heldragt uden ærmer, med fødder
1 cardigan
6 langærmede trøjer
7 langærmede bodyer
2 kortærmede bodyer
1 jumpsuit
5 bukser

Herudover har jeg to par melton futter (de mindste) og et hav af strømper (ca. 20-25 par)

Piger, hvad mangler vi??

Som nogle af de andre også skriver ville jeg vente med at købe mere indtil i ved om i får et varmt barn 

Og lige et godt råd herfra, lad være at købe meget mere i de små størrelser, jeg fik rigtig meget, men købte også selv meget da jeg tænkte han jo nok var i str 62 og 68 længe, men næ nej, har nu en søn der bliver 5 måneder på mandag og han er allerede i str 74 og har været det i 3 ugers tid. Så puha jeg fortryder jeg købte så meget sødt og lækkert tøj i de små størrelser 

Anmeld

29. september 2013

**Ønskebabyen

ønskebarn74 skriver:

Huer/hjælme..

Jeps, den fik jeg ikke skrevet på.. Men har ca. 10 stk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.