Hvor meget og hvilket tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

L&V

**Ønskebabyen skriver:

Det er noteret tænker også det er godt til når han skal sove ude i barnevognen

Jamen absolut.. men uld dr generalt bare super godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

DianaRJS

Jeg har lige sorteret i alt babytøjet. Jeg har jo bare købt når jeg lige fandt noget jeg ikke kunne undværre, så tænkte det var ved at være på tide at få lidt styr på det, og finde ud af hvad der egentlig mangler

Håber I vil kigge listen igennem. Jeg har termin 12/1, med en lille dreng

Str. 50br />7 langærmede bodyer
2 natdragter uden fødder
2 bukser med fødder

Str. 56br />2 langærmede trøjer
2 heldragte uden ærmer, med fødder
11 langærmede bodyer
10 lange bukser - 2 velour, resten er bomuld (dem fra MOLO)
3 par bukser med fødder
2 par cowboybukser
5 heldragte uden fødder.
1 fleecedragt/køredragt

Str. 62br />2 heldragte uden fødder
1 heldragt uden ærmer, med fødder
1 cardigan
6 langærmede trøjer
7 langærmede bodyer
2 kortærmede bodyer
1 jumpsuit
5 bukser

Herudover har jeg to par melton futter (de mindste) og et hav af strømper (ca. 20-25 par)

Piger, hvad mangler vi??

i alle størrelser ville jeg helt sikkert købe nogle flere natdragter og sparkedragter MED fødder

og så nogle ekstra langærmet trøjer da det jo er vinterbarn

Anmeld

28. september 2013

lineog4

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har lige sorteret i alt babytøjet. Jeg har jo bare købt når jeg lige fandt noget jeg ikke kunne undværre, så tænkte det var ved at være på tide at få lidt styr på det, og finde ud af hvad der egentlig mangler

2 natdragter uden fødder
2 bukser med fødder

11 langærmede bodyer
3 par bukser med fødder
2 par cowboybukser
5 heldragte uden fødder.
1 fleecedragt/køredragt

1 cardigan
6 langærmede trøjer
7 langærmede bodyer
2 kortærmede bodyer
1 jumpsuit
5 bukser

Herudover har jeg to par melton futter (de mindste) og et hav af strømper (ca. 20-25 par)

Piger, hvad mangler vi??

Jeg ville ikke købe mere i 50 og 56 kan jo være du slet ikke får behov for det - mine var aldrig i 50 og i 56 i små to uger (min datter hoppede direkte i 62) og jeg synes når de er så små har man slet ikke lyst at skifte deres tøj med mindre det er nødvendigt. Jeg var dog rigtig glad for de bodyer (med lange ærmer) der ikke skulle over hovedet men blev krydset over - jeg havde fra hollys og fra HM - så der ville jeg nok investere hvis mig, men det er alene fordi det er praktisk og nemt med en lille nyfødt. 

Anmeld

28. september 2013

lineog4

lineog4 skriver:

Jeg ville ikke købe mere i 50 og 56 kan jo være du slet ikke får behov for det - mine var aldrig i 50 og i 56 i små to uger (min datter hoppede direkte i 62) og jeg synes når de er så små har man slet ikke lyst at skifte deres tøj med mindre det er nødvendigt. Jeg var dog rigtig glad for de bodyer (med lange ærmer) der ikke skulle over hovedet men blev krydset over - jeg havde fra hollys og fra HM - så der ville jeg nok investere hvis mig, men det er alene fordi det er praktisk og nemt med en lille nyfødt. 

Og tastaturet strejkede.... 

Og jeg ville tænke blødt blødt blødt og så ekstra blødt når han er nyfødt, ikke knaoper og andet der kan genere - kan huske jeg havde cowboybukser til min ældste og jeg nænnede ikke give dem på.

De bløde molo er varme nok (eller var til min der var vinterbarn) for de nyfødte er i dyne og arme det meste af tiden - jeg ville ikke købe strømpebukser til nyfødt - elsker tykke babyben i strømpebukser men husker dem som upraktiske til nyfødte.  

Jeg ville selv på din liste kun mangle: strik cardigan, strik bukser, strik strømper for de små fødder har det med at stikke ud alle vegne, strikhue.  Resten ville jeg vente med for er så hyggeligt trille ud og løve når man har sit barn med og ved hvad de ser søde ud i.

Og se hvor forskellige vi alle er jeg brugte kun langærmede body med strikveste over (nå ja dem ville jeg mangle en del af på din liste)

Anmeld

28. september 2013

**Ønskebabyen

DianaRJS skriver:

i alle størrelser ville jeg helt sikkert købe nogle flere natdragter og sparkedragter MED fødder

og så nogle ekstra langærmet trøjer da det jo er vinterbarn

Synes bare de er super svære at finde de sparkedragter med fødder?

Anmeld

28. september 2013

**Ønskebabyen

lineog4 skriver:

Og tastaturet strejkede.... 

Og jeg ville tænke blødt blødt blødt og så ekstra blødt når han er nyfødt, ikke knaoper og andet der kan genere - kan huske jeg havde cowboybukser til min ældste og jeg nænnede ikke give dem på.

De bløde molo er varme nok (eller var til min der var vinterbarn) for de nyfødte er i dyne og arme det meste af tiden - jeg ville ikke købe strømpebukser til nyfødt - elsker tykke babyben i strømpebukser men husker dem som upraktiske til nyfødte.  

Jeg ville selv på din liste kun mangle: strik cardigan, strik bukser, strik strømper for de små fødder har det med at stikke ud alle vegne, strikhue.  Resten ville jeg vente med for er så hyggeligt trille ud og løve når man har sit barn med og ved hvad de ser søde ud i.

Og se hvor forskellige vi alle er jeg brugte kun langærmede body med strikveste over (nå ja dem ville jeg mangle en del af på din liste)

Tusind tak for input

Jeg skal helt sikkert have investeret i cardigans. Det har jeg selv tænkt over i nogle uger

Mht. bodyer der ikke skal over hovedet, er en del af dem jeg har købt sådan nogen De er nemlig super fine!! Og så er det jo super, at mormoren er super glad for at strikke!

Anmeld

28. september 2013

Zelinasmor

Sparkedragte med fødder. Name it sælger dem

i hvert fald ok billigt. Ville ikke købe flere bluser og bukser i den størrelse. De fleste bruger det ikke særlig meget før de når str. 74/80. Ville dog købe flere bodyer i str. 56 og 62 

Anmeld

28. september 2013

Clisolka

**Ønskebabyen skriver:

2 natdragter uden fødder
2 bukser med fødder

11 langærmede bodyer
3 par bukser med fødder
2 par cowboybukser
5 heldragte uden fødder.
1 fleecedragt/køredragt

1 cardigan
6 langærmede trøjer
7 langærmede bodyer
2 kortærmede bodyer
1 jumpsuit
5 bukser

Piger, hvad mangler vi??

Strømpebukser er et must til sådan en lille en  Jeg er altid uvenner med strømper og 2-delt sæt når de er så små. 

Jeg bruger primært langærmede bodys, stræmpebukser og heldragter/natdragter mens de er så små 

Derudover har du ikke en hue/hjelm på listen til i skal ud - ørene er skrøbelige og især til et vinterbarn 

Anmeld

28. september 2013

**Ønskebabyen

Babymor2010 skriver:

Strømpebukser er et must til sådan en lille en  Jeg er altid uvenner med strømper og 2-delt sæt når de er så små. 

Jeg bruger primært langærmede bodys, stræmpebukser og heldragter/natdragter mens de er så små 

Derudover har du ikke en hue/hjelm på listen til i skal ud - ørene er skrøbelige og især til et vinterbarn 

Strømpebukser er hermed noteret hue/hjelme har jeg ca 8-10 stk af.. Glemte bare at få dem med på listen

Anmeld

28. september 2013

Clisolka

**Ønskebabyen skriver:

Strømpebukser er hermed noteret hue/hjelme har jeg ca 8-10 stk af.. Glemte bare at få dem med på listen

Super! Jeg ville lige skrive det - hvis du havde glemt det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.