lineog4 skriver:
Jeg ville ikke købe mere i 50 og 56 kan jo være du slet ikke får behov for det - mine var aldrig i 50 og i 56 i små to uger (min datter hoppede direkte i 62) og jeg synes når de er så små har man slet ikke lyst at skifte deres tøj med mindre det er nødvendigt. Jeg var dog rigtig glad for de bodyer (med lange ærmer) der ikke skulle over hovedet men blev krydset over - jeg havde fra hollys og fra HM - så der ville jeg nok investere hvis mig, men det er alene fordi det er praktisk og nemt med en lille nyfødt.
Og tastaturet strejkede....
Og jeg ville tænke blødt blødt blødt og så ekstra blødt når han er nyfødt, ikke knaoper og andet der kan genere - kan huske jeg havde cowboybukser til min ældste og jeg nænnede ikke give dem på.
De bløde molo er varme nok (eller var til min der var vinterbarn) for de nyfødte er i dyne og arme det meste af tiden - jeg ville ikke købe strømpebukser til nyfødt - elsker tykke babyben i strømpebukser men husker dem som upraktiske til nyfødte.
Jeg ville selv på din liste kun mangle: strik cardigan, strik bukser, strik strømper for de små fødder har det med at stikke ud alle vegne, strikhue. Resten ville jeg vente med for er så hyggeligt trille ud og løve når man har sit barn med og ved hvad de ser søde ud i.
Og se hvor forskellige vi alle er jeg brugte kun langærmede body med strikveste over (nå ja dem ville jeg mangle en del af på din liste)
Anmeld