3d billeder af "Lillesøster"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Tut

I dag har vi været til 3d scanning.

Jeg er jo kun i 21. uge, så "lillesøster" er stadig lidt tynd og ikke så baby-agtig at se på.

Men det var en dejlig oplevelse, og vi fik bekræftet endnu en gang at det er en lille pige.

Her er lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Kaufie

Nåååårh, så ligger hun der og putter sig ind til (i) dig...... Specielt det første billede er helt vildt kært. Det er utroligt hvad man kan se på de billeder. Fik I også en dvd med hjem??

Anmeld

20. juli 2009

Tut

Kaufie skriver:

Nåååårh, så ligger hun der og putter sig ind til (i) dig...... Specielt det første billede er helt vildt kært. Det er utroligt hvad man kan se på de billeder. Fik I også en dvd med hjem??

Ja vi gjorde

Hun printede 30 billeder til os, og vi fik også alle billeder på en DVD, og så hele scanning som en DVD også.

Og så fik vi en gratis ammepude derinde også, lyserød selvfølgelig 

Anmeld

20. juli 2009

birgittemarie

Waaaauuuuw for en dejlig lille pige!!

Tænk, at man har sådan en skabning liggende indeni! Nøj, hvor kunne jeg godt tænke mig sådan en skanning. Men i morgen skal vi til MD skanning... Det smager da også lidt af fugl. Hvis der altså ikke er noget galt med den små dreng...

Det må have været rart med en positiv oplevelse ovenpå weekendens sygestrabadser!

Hvordan går det med den lille Noah?

Knus Birgitte

Anmeld

20. juli 2009

Tut

birgittemarie skriver:

Waaaauuuuw for en dejlig lille pige!!

Tænk, at man har sådan en skabning liggende indeni! Nøj, hvor kunne jeg godt tænke mig sådan en skanning. Men i morgen skal vi til MD skanning... Det smager da også lidt af fugl. Hvis der altså ikke er noget galt med den små dreng...

Det må have været rart med en positiv oplevelse ovenpå weekendens sygestrabadser!

Hvordan går det med den lille Noah?

Knus Birgitte

Jeg er sikker på at "lillebror" er præcis som han skal være og lige så skøn som NM

Ja det var dejligt at se lillesøster igen, og som du skriver, at få lidt positivt oven på den weekend vi har haft.

Noah har det meget bedre, hans hoste lyder ikke så søløveagtig mere.

Anmeld

20. juli 2009

Muffinmus

Årh....hvor fint alligevel...jeg elsker scanningsbilleder..de er så livsbekræftigende synes jeg
Jeg VIL være preggy igen.

Anmeld

20. juli 2009

birgittemarie

Tut skriver:

Jeg er sikker på at "lillebror" er præcis som han skal være og lige så skøn som NM

Ja det var dejligt at se lillesøster igen, og som du skriver, at få lidt positivt oven på den weekend vi har haft.

Noah har det meget bedre, hans hoste lyder ikke så søløveagtig mere.

Det var godt! For føj for en forskrækkelse, I fik der. Jeg gyser stadig ved tanken om at hænge i telefonen til vagtlægen og så høre råbet fra badeværelset: Han trækker ikke vejret, ring 112 !

Gudskelov det "ikke var andet" end falsk strubehoste!

Knus B

Anmeld

20. juli 2009

Tut

birgittemarie skriver:

Det var godt! For føj for en forskrækkelse, I fik der. Jeg gyser stadig ved tanken om at hænge i telefonen til vagtlægen og så høre råbet fra badeværelset: Han trækker ikke vejret, ring 112 !

Gudskelov det "ikke var andet" end falsk strubehoste!

Knus B

Ja det var skrækkeligt.

Jeg talte med min fætter dagen efter som er falckredder, dog i Hillerød.

De havde været ude hos en familie med en lille pige på 2 år også, hvor det var præcis det samme som med Noah, at hun hostede og hostede og til sidst ikke kunne få vejret.

I den situation er det dejligt at have en falck-redder i familien til bagefter at kunne fortælle lidt mere om hvad der egenligt skete, og hvad det var for nogle ting de målte på Noah i ambulancen, for der var jeg sgu ikke særlig obs på noget som helst andet end Noah.

Men knægten er jo lykkelig nu, fordi hver gang har får et hoste anfald, så løber jeg ud i fryseren og henter en is til ham... For is får jo hævelsen i halsen til at falde. Så han brokker sig ikke

Anmeld

20. juli 2009

birgittemarie

Tut skriver:

Ja det var skrækkeligt.

Jeg talte med min fætter dagen efter som er falckredder, dog i Hillerød.

De havde været ude hos en familie med en lille pige på 2 år også, hvor det var præcis det samme som med Noah, at hun hostede og hostede og til sidst ikke kunne få vejret.

I den situation er det dejligt at have en falck-redder i familien til bagefter at kunne fortælle lidt mere om hvad der egenligt skete, og hvad det var for nogle ting de målte på Noah i ambulancen, for der var jeg sgu ikke særlig obs på noget som helst andet end Noah.

Men knægten er jo lykkelig nu, fordi hver gang har får et hoste anfald, så løber jeg ud i fryseren og henter en is til ham... For is får jo hævelsen i halsen til at falde. Så han brokker sig ikke

Hahaha, ja det kan jeg tænke mig

Og ja, rart med Falckredderfætteren. Også bare det at høre, at det sikkert er meget normalt, at de kan reagere sådan på den slags hoste, kan jeg tænke mig...

Anmeld

20. juli 2009

BellaT

Nååeerh, hvor er hun kær, den lille putteprinsesse. Især på det øverste billede. Aahh, putter ind til/inde i moar..
Godt at Noah har fået det bedre. Sikke en skrækkelig omgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.