hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Sijac

barelillemig skriver:

TTrTroKun til jer der er blevet syet meget!

Jeg fødte en dejlig pige for godt 3 uger siden, og blev syet med 5-6 sting. Har det godt dernede nu, er ik øm, og er holdt om med at bløde, kun udflåd.
Nå men lysten til min kæreste er ved at blive uudholdelig! Vid begyndte i går, men det blev kun til lidt clit stimulation og et blowjob. Jeg tør ik noget som helst mere, men vil så gerne!

Hvrnår begynte i? Altså skal jeg virkeligt ventde 12+ uger.
Uvor jeg bor skal man ik til lægetjek før uge 12 :/

Puhaa :p

Tror bare at du er blevet syet rent kosmetisk

Jeg blev syet meget (læs, hun ville ikke sige hvor meget, men der kom en læge og undersøgte at splinter var intakt) og jeg ventede til efter 8 ugers, både af infektionsrisikoen men også grundet helingsprocessen.

Personligt ville jeg vente, eller som minimum bruge kondom, men det er jo kun der kan vurdere om du er klar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

barelillemig

Sijac skriver:

Tror bare at du er blevet syet rent kosmetisk

Jeg blev syet meget (læs, hun ville ikke sige hvor meget, men der kom en læge og undersøgte at splinter var intakt) og jeg ventede til efter 8 ugers, både af infektionsrisikoen men også grundet helingsprocessen.

Personligt ville jeg vente, eller som minimum bruge kondom, men det er jo kun der kan vurdere om du er klar..

Dwt lyder godt så kan ik huske noget fra fødslen, kun hvor pisse sur jeg var når jeg var syet fordi jeg fik så ondt og alle havdr fortalt mig at man er så bedøvet der nede at man føler ik noget :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.