hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
11 svar
1 synes godt om
27. september 2013

barelillemig

Kun til jer der er blevet syet meget!

Jeg fødte en dejlig pige for godt 3 uger siden, og blev syet med 5-6 sting. Har det godt dernede nu, er ik øm, og er holdt om med at bløde, kun udflåd.
Nå men lysten til min kæreste er ved at blive uudholdelig! Vid begyndte i går, men det blev kun til lidt clit stimulation og et blowjob. Jeg tør ik noget som helst mere, men vil så gerne!

Hvrnår begynte i? Altså skal jeg virkeligt ventde 12+ uger.
Uvor jeg bor skal man ik til lægetjek før uge 12 :/

Puhaa :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

modesty

barelillemig skriver:

Jeg fødte en dejlig pige for godt 3 uger siden, og blev syet med 5-6 sting. Har det godt dernede nu, er ik øm, og er holdt om med at bløde, kun udflåd.
Nå men lysten til min kæreste er ved at blive uudholdelig! Vid begyndte i går, men det blev kun til lidt clit stimulation og et blowjob. Jeg tør ik noget som helst mere, men vil så gerne!

5-6 sting siger mig ikke rigtigt noget. Ved du hvilken grad du bristede?

Umiddelbart tror jeg ikke at 5-6 sting er så meget...?

Anmeld

27. september 2013

barelillemig

modesty skriver:

5-6 sting siger mig ikke rigtigt noget. Ved du hvilken grad du bristede?

Umiddelbart tror jeg ikke at 5-6 sting er så meget...?

Næh det ved jeg faktiskt ik :s aner ik hvad er meget, men det er så mere end 1-3 :p

Anmeld

27. september 2013

LMX

Jeg ved ikke hvor mange sting jeg fik for det ville hun ikke fortælle. Men blev syet på i næsten 1½ time og føltes som MANGE sting. Vi var sammen igen efter ca 8-10 uger...

Jeg tror egentlig bare du skal mærke efter.. Gør det ondt så vent lidt mere.. 

Anmeld

27. september 2013

C-Dog

Du ved bedst selv hvornår du er klar. Hvis det gør ondt skal i stoppe, husk kondom. Og så kan i da sagtens gå i krig.

Anmeld

27. september 2013

Pinkrose

Uh det svært at sige , når det føles som om du er klar ?
Jeg kender nogle der fik kejsersnit og efter 1 uge var sammen med deres partner igen . Ved godt det ikke er det samme som sygninger dernede men der er man dog også godt øm og jo en del smerter

Anmeld

27. september 2013

Lukas&Liam<3

Jeg blev syet 3 steder. Så mon ikke også det var lidt slemt. Her gik nok også 1,5 måned da vi prøvede. Og hold da op det var ubehageligt på det der nubrede stykke lige indenfor. Vi prøvede og prøvede og lige pludselig kunne vi gøre det uden problemer

Anmeld

27. september 2013

barelillemig

LMX skriver:

Jeg ved ikke hvor mange sting jeg fik for det ville hun ikke fortælle. Men blev syet på i næsten 1½ time og føltes som MANGE sting. Vi var sammen igen efter ca 8-10 uger...

Jeg tror egentlig bare du skal mærke efter.. Gør det ondt så vent lidt mere.. 

Puha 1 1/2 time? stakkels dig! Tror ik det tog meget mere end 15 min for mig.

Jaaa self prøver vi os frem, tænker bare om det ovrrhovedt er muligt efter 3 uger.

Anmeld

27. september 2013

Clisolka

barelillemig skriver:

Jeg fødte for 14 dage siden og fik 7-8 sting (2. grads bristning) - jeg er i hvert fald ikke klar down there endnu 

I skal da prøve når i er klar - og du er klar til det  Hvis det gør ondt, så stop 

Husk at bruge kondom inden du er blevet tjekket 

Anmeld

27. september 2013

AnthonsMor

barelillemig skriver:

Altså vi ventede 15 uger, men det var bare fordi jeg var panikangst for at det hele sprang op osv., total åndsvagt, for selvfølgelig gør det ikke det!!

Jeg vil anbefale at stille og rolig prøve, sørg for et rigtig godt forspil, så du er helt klar..
Og hvis det gør ondt, så afbryd, og vent et par dage og prøv igen

Jeg blev syet meget, og har desværre fået voldsomt meget arvæv indvendigt, som kan mærkes hele tiden, håber ikke dit er så slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.