hvilken erstatning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

barelillemig

Vi har prøvet begge og seperat
Men hun har ik problem med afføring, den er hun helt afslappet med, men det er luft i maven hun døjer med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Sijac

barelillemig skriver:

SåSåVi har prøvet begge og seperat
Men hun har ik problem med afføring, den er hun helt afslappet med, men det er luft i maven hun døjer med.

Så ville jeg prøve nogle andre flasker. Det kan være at hun tager meget luft med ind, og det kan godt give ondt i maven, ligesom hvis der sidder en bøvs i klemme. Og ellers så lav forebyggende ting - massage af maven, bøj og stræk benene, zoneterapi på fødderne osv.

Anmeld

27. september 2013

barelillemig

Sijac skriver:

Så ville jeg prøve nogle andre flasker. Det kan være at hun tager meget luft med ind, og det kan godt give ondt i maven, ligesom hvis der sidder en bøvs i klemme. Og ellers så lav forebyggende ting - massage af maven, bøj og stræk benene, zoneterapi på fødderne osv.

Vi har en af de flasker spm der ik kommer luft med ins, den har små huller i bunden.
Vi har prøvet alt andet :/

Anmeld

14. oktober 2013

Katia Juul Skovgaard

Hejsa..

Vi gik over til Øko HIPP som erstatning til sønnen.. Vi var igennem både den syrnet og comfortis inden.

Comfortis er god nok, vores dreng gylpede bare helt vildt af den.

Vi skiftede desuden til Avent-flasker og det har taget en del af luften Jeg fik at vide af en klog 3.gangs mor at Lactulose kan give luft i maven, hvor Movicol ikke gør men jeg fik ikke helt fat i om I gav det? Ellers så bare glem det sidste jeg skrev

Håber I finder en løsning

Anmeld

14. oktober 2013

Trekløver(:

barelillemig skriver:

Jeg har en knqpt 3 uger gamel lille pige, jeg holdte op med at amme efter 2 uger, mine bryster begynte at gå i stykker :/ nå men vi har så brugt allomin, både den blå og den grønne. Vores lille pige har det ikke godt i maven, hun blir helt rød i hovedet når hun ligger og presser. Og det er kun lille prutte der kommer ud af hende. Afføring er intet problem.

Har overvejet at skifte til mam, måske det hjælper.

Hvilken en bruger i?

Vi bruger Nan ha til vores datter på 11 uger, og hun kommer af med afføring hver dag. Jeg stoppede med at amme efter 8 uger, og startede med at give hende allomin, men det kunne hendes mave ikke lide. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.