hvilken erstatning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.807 visninger
14 svar
1 synes godt om
27. september 2013

barelillemig

Jeg har en knqpt 3 uger gamel lille pige, jeg holdte op med at amme efter 2 uger, mine bryster begynte at gå i stykker :/ nå men vi har så brugt allomin, både den blå og den grønne. Vores lille pige har det ikke godt i maven, hun blir helt rød i hovedet når hun ligger og presser. Og det er kun lille prutte der kommer ud af hende. Afføring er intet problem.

Har overvejet at skifte til mam, måske det hjælper.

Hvilken en bruger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

JuniMama

barelillemig skriver:

Jeg har en knqpt 3 uger gamel lille pige, jeg holdte op med at amme efter 2 uger, mine bryster begynte at gå i stykker :/ nå men vi har så brugt allomin, både den blå og den grønne. Vores lille pige har det ikke godt i maven, hun blir helt rød i hovedet når hun ligger og presser. Og det er kun lille prutte der kommer ud af hende. Afføring er intet problem.

Hvilken en bruger i?

Jeg brugte Nan til min den ældste, men det fik hun hård mave af, så vi var nødt til at bruge laktulose.

Denne gang med min søn, er vi startet op med Arlas Baby & Me, som også er økologisk og indtil videre har der ikke været problemer med maven, så det kan jeg kun anbefale!

Anmeld

27. september 2013

Jupiter

Vi bruger NAN pro. Der findes også NAN HA som skulle være allergivenlig.

Vi har haft lidt problemer med prutter, og har derfor givet vand med mylicon dråber ved siden af. Men det er ovre nu hvor hun får grød.

Jeg er glad for NAN - det stinker ikke og smager ikke (helt så) forfærdeligt, som andre mærker 

Anmeld

27. september 2013

AnthonsMor

barelillemig skriver:

Hvilken en bruger i?

Prøv den der heddet NAN COMFORTIS, og ellers grøn allomin, nan'en er blid mod maven og den grønne allomin holder gang i tarmene

Anmeld

27. september 2013

barelillemig

Jupiter skriver:

Vi bruger NAN pro. Der findes også NAN HA som skulle være allergivenlig.

Vi har haft lidt problemer med prutter, og har derfor givet vand med mylicon dråber ved siden af. Men det er ovre nu hvor hun får grød.

Jeg er glad for NAN - det stinker ikke og smager ikke (helt så) forfærdeligt, som andre mærker 

Ved du om man også kan bruge det til en baby? Hun er jo kun 3 uger.

Anmeld

27. september 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Vi har brugt NAN HA, og det var vi tilfredse med.

Anmeld

27. september 2013

Jupiter

barelillemig skriver:

Ved du om man også kan bruge det til en baby? Hun er jo kun 3 uger.

Ja, jeg ammede heller ikke og hun fik det fra starten af.

Anmeld

27. september 2013

Clisolka

Til min den ældste brugte jeg NAN - jeg havde aldrig problemer med hendes mave 

Anmeld

27. september 2013

Sijac

Den grønne Allomin kan godt være skrap for maven da den indeholder citronsyre. Jeg vil anbefale NAN HA, som er rigtig skånsom for den lille mavse og ellers noget fra apoteket.

Men når hun ikke er ældre ville jeg ikke være så bekymret da det er meget normalt, at det tager 8 ugers tid før tarmene er faldet ordenligt på plads.

Anmeld

27. september 2013

l.kjoeller

barelillemig skriver:

Hvilken en bruger i?

grøn (syrnet) allomin helt klart, men kan se i har prøvet ? har i kombineret eller prøvet dem sepparat? tag hende et smut til zoneterapi. de kan sætte gang i maven og rense ud. vi havde så meget gavn i det, og min datter kom faktisk også af med kolik efter et par behandlinger . god bedring med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.