38+3 med lillesøster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Benjamins'mor

Havanagila skriver:

Super fin babybolig

Det bliver da spændende om de vil sætte dig igang snart. Baby er jo færdig bagt.
Ellers håber jeg det ikke bliver værre. For det er ikke rigtig til at overskue den sidste del af graviditeten når man har det skidt

Det var desværre ikke oppe og vende.

Mine tal lagde som de plejede. Flow, hjertelyd, blodtryk mv var som det skulle. Hun blev skønnet til 3400 g.
Ifølge ctgen har jeg regelmæssige veer men kan ikke selv mærke dem. Min livmoderhals var 2 cm og var helt lukket. Hun står fast med hovedet, men står lidt højt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Mother-love

Benjamins'mor skriver:

Det var desværre ikke oppe og vende.

Mine tal lagde som de plejede. Flow, hjertelyd, blodtryk mv var som det skulle. Hun blev skønnet til 3400 g.
Ifølge ctgen har jeg regelmæssige veer men kan ikke selv mærke dem. Min livmoderhals var 2 cm og var helt lukket. Hun står fast med hovedet, men står lidt højt.

Okay men hvis du har regelmæssigt veer jeg da for at hun snart kommer.
Så er der vel ikke så meget andet at gøre end at slappe så meget af som du nu kan og håbe der snart sker noget

Anmeld

27. september 2013

Benjamins'mor

Havanagila skriver:

Okay men hvis du har regelmæssigt veer jeg da for at hun snart kommer.
Så er der vel ikke så meget andet at gøre end at slappe så meget af som du nu kan og håbe der snart sker noget

Ja.
Fik afvide jeg skulle slappe af og så så vidt muligt stå op hvis jeg kan holde til det, så hun kan synke det sidste stykke ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.