38+3 med lillesøster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
12 svar
9 synes godt om
27. september 2013

Benjamins'mor

Så langt så godt.

Idag er der 11 dage til termin med lillesøster.

Idag skal jeg på sygehuset og have taget blodprøver igen, og bagefter på akut svangre og have kørt ctg, målt blodtryk, få svar på blodprøverne mv.
Har fået leverbetinget graviditetskløe som de sidste uger er blevet holdt øje med, tallene har dog lagt stabilt men fordi kløen bliver værre vil de nu vurdere hvad der så skal ske.
De sidste 2 dage har jeg lidt af svimmelhed, kvalme, trykken for hovedet, øm livmoder og sammentrækninger i lænden, det vil de lige også tjekke op på.
Ellers er alt som det skal være, var til 4. jordemoder besøg i onsdags hvor hun blev skønnet til 3100 g, og hun stod godt fast med hovedet.

Og så lige et billede fra idag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

B&J

du er bare så klar til at føde nu så nu må lille søster godt komme ud til jer så smuk en mave du render rundt med

Anmeld

27. september 2013

DianaRJS

Benjamins'mor skriver:

Så langt så godt.

Idag skal jeg på sygehuset og have taget blodprøver igen, og bagefter på akut svangre og have kørt ctg, målt blodtryk, få svar på blodprøverne mv.
Har fået leverbetinget graviditetskløe som de sidste uger er blevet holdt øje med, tallene har dog lagt stabilt men fordi kløen bliver værre vil de nu vurdere hvad der så skal ske.
De sidste 2 dage har jeg lidt af svimmelhed, kvalme, trykken for hovedet, øm livmoder og sammentrækninger i lænden, det vil de lige også tjekke op på.
Ellers er alt som det skal være, var til 4. jordemoder besøg i onsdags hvor hun blev skønnet til 3100 g, og hun stod godt fast med hovedet.

jeg elsker simpelthen din strutmave den er så fantastisk smuk

Anmeld

27. september 2013

Benjamins'mor

B&J skriver:

du er bare så klar til at føde nu så nu må lille søster godt komme ud til jer så smuk en mave du render rundt med

Tak.

Ja, er fuldstændigt klar, hun kan bare komme. Også så mor her kan slippe af med kløen.

Er lidt spændt på hvad de vil vurdere skal ske, for min jordemoder sagde i onsdags at det eneste der vil hjælpe mig nu er at føde.

Anmeld

27. september 2013

Benjamins'mor

DianaRJS skriver:

jeg elsker simpelthen din strutmave den er så fantastisk smuk

Hehe tak.

Ja, den strutter helt vildt denne gang.

Anmeld

27. september 2013

B&J

Benjamins'mor skriver:

Tak.

Ja, er fuldstændigt klar, hun kan bare komme. Også så mor her kan slippe af med kløen.

Er lidt spændt på hvad de vil vurdere skal ske, for min jordemoder sagde i onsdags at det eneste der vil hjælpe mig nu er at føde.

uhhh kan være de snart vil sætte dig igang spænde

Anmeld

27. september 2013

Benjamins'mor

B&J skriver:

uhhh kan være de snart vil sætte dig igang spænde

Åh ja, det må de da meget gerne.

Anmeld

27. september 2013

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Så langt så godt.

Sikke hvor du strutter af baby (kan man sige det)  Smuk mave!! 

Anmeld

27. september 2013

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Sikke hvor du strutter af baby (kan man sige det)  Smuk mave!! 

Tak ja det kan man vel godt hehe

Anmeld

27. september 2013

Mother-love

Benjamins'mor skriver:

Så langt så godt.

Super fin babybolig

Det bliver da spændende om de vil sætte dig igang snart. Baby er jo færdig bagt.
Ellers håber jeg det ikke bliver værre. For det er ikke rigtig til at overskue den sidste del af graviditeten når man har det skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.