Anonym skriver:
hej er faktisk for et par uger siden blevet rykket lidt ned i min medicin i håb om og kunne komme helt ud af det. Kan det stadig være?
Det med sex ikke er en menneskeret, er jo helt rigtig, men man føler sig vel altid lidt forpligtet når man er i et forhold og jo gerne vil gøre hinanden glade.
Uh, muligvis. Jeg er jo ikke læge.
Tænker at det mest nærliggende er når man bliver optrappet og derved får større risiko for bivirkninger.
Men omvendt kan der jo også være bivirkninger ved at blive trappet ned - abstinenser.
Ja, man føler sig forpligtet. Jeg føler mig også forpligtet - Til at gøre en indsats for mit parforhold og min familie.
Men min partner er ligeså forpligtet - hvor jeg måske føler at jeg må give lidt ekstra, må han jo så ofre lidt. Det er kærlighedens kompromis, og stort set uundgåeligt da de færreste matcher 100 pct.
Hvis ikke du mærker efter og sætter dine grænser, risikerer du at skade dig selv og dermed dit forhold til din mand. Og det er DIT ansvar - træls med mere ansvar oveni det hele, men denne her er simpelthen ikke til at snige sig udenom... Og den er vigtig.
Anmeld