Væmmes ved sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Kære dig,

En af de store bivirkninger ved angst-og depressionsmedicin er at sexlysten kan forsvinde helt mg det kan blive umuligt at få orgasme.

Kontakt lægen, for det er da ikke rart at have det sådan.... Og tag din kæreste med, det er vigtigt han finder ud af og forstår, hvordan medicinen påvirker dig.

tak, vil jeg prøve, for det er et kæmpe univers og finde rundt i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hvis ikke der er reguleret i din medicin for nylig, tror jeg ikke at du kan skyde skylden på bivirkninger af denne, hvis du har fået det samme i 3 år.

MEN sexlysten kan jo gå op og ned for os alle sammen. Jeg har ofte perioder hvor jeg virkelig skal trække mig selv op ved hårrødderne for at komme igang. Men når det er "overstået" ved jeg jo at jeg har det rart og har gjort noget rart for min mand...

Dog vil jeg sige at hvis ikke du har en følelse af at det var okay indeni, når i er færdige, så skal du altså melde rent ud til din mand! Du risikerer at ende ud med en endnu værre depression. Du skal passe på dig selv, og så er sex forøvrigt ikke en menneskeret uanset om man er i fast forhold eller ej. Noget en del mænd har svært ved at forstå, men det er vigtigt at vi husker at holde fast i det.

hej er faktisk for et par uger siden blevet rykket lidt ned i min medicin i håb om og kunne komme helt ud af det. Kan det stadig være?

Det med sex ikke er en menneskeret, er jo helt rigtig, men man føler sig vel altid lidt forpligtet når man er i et forhold og jo gerne vil gøre hinanden glade.

Anmeld

30. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

hej er faktisk for et par uger siden blevet rykket lidt ned i min medicin i håb om og kunne komme helt ud af det. Kan det stadig være?

Det med sex ikke er en menneskeret, er jo helt rigtig, men man føler sig vel altid lidt forpligtet når man er i et forhold og jo gerne vil gøre hinanden glade.

Uh, muligvis. Jeg er jo ikke læge.

Tænker at det mest nærliggende er når man bliver optrappet og derved får større risiko for bivirkninger.

Men omvendt kan der jo også være bivirkninger ved at blive trappet ned - abstinenser.

Ja, man føler sig forpligtet. Jeg føler mig også forpligtet - Til at gøre en indsats for mit parforhold og min familie.

Men min partner er ligeså forpligtet - hvor jeg måske føler at jeg må give lidt ekstra, må han jo så ofre lidt. Det er kærlighedens kompromis, og stort set uundgåeligt da de færreste matcher 100 pct.

Hvis ikke du mærker efter og sætter dine grænser, risikerer du at skade dig selv og dermed dit forhold til din mand. Og det er DIT ansvar - træls med mere ansvar oveni det hele, men denne her er simpelthen ikke til at snige sig udenom... Og den er vigtig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.