Væmmes ved sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.509 visninger
12 svar
8 synes godt om
27. september 2013

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

jeg skriver i håb om hjælp fra jer.

jeg er i et forhold med min dejlige kæreste, gennem 6 år og vi har en datter og i det hele taget ret godt, alt sammen.

Er på anti depressive (venlafaxin) og igang med noget behandling gennem snart 3 år, men her de sidste par måneder er det som om min sexlyst forsvinder mere og mere, og bliver bare værre.

jeg direkte væmmes når vi skal have sex, han rør mig, kysser mig intimt og alt hvad der nu har med sex og gøre.

Jeg lader som ingen ting og gør ham glad, og tænker det bare skal overståes, så går det nok over. Men det gør det ikke

hvad skal jeg gøre, kan ikke blive ved sådan her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Matrem

Hejsa!
Hvor kunne det bare have været mig, der skrev det!
Dog er jeg uden kæreste, da jeg valgte at gå, bl.a. fordi jeg til sidst sagde stop med sex, og han så nærmest tiltvang sig det, og mente at det da var det mindste jeg kunne for ham.

Dog vil jeg selvfølgelig slet ikke opfordre til til at forlade ham, hvis i ellers har det godt sammen, men derimod hellere prøve at snakke med ham om det, og evt også din læge - det er jo ikke helt utænkeligt, at det evt. kunne være en bivirkning af din medicin?

har desværre ingen gode råd til dig, men ville bare sende dig et kram, og fortælle dig, at du ikke er alene om det

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Matrem skriver:

Hejsa!
Hvor kunne det bare have været mig, der skrev det!
Dog er jeg uden kæreste, da jeg valgte at gå, bl.a. fordi jeg til sidst sagde stop med sex, og han så nærmest tiltvang sig det, og mente at det da var det mindste jeg kunne for ham.

Dog vil jeg selvfølgelig slet ikke opfordre til til at forlade ham, hvis i ellers har det godt sammen, men derimod hellere prøve at snakke med ham om det, og evt også din læge - det er jo ikke helt utænkeligt, at det evt. kunne være en bivirkning af din medicin?

har desværre ingen gode råd til dig, men ville bare sende dig et kram, og fortælle dig, at du ikke er alene om det

Mange tak for dit svar, dog skræmmer det mig lidt i endte med at gå fra hinanden?
Vel ikke "kun" pga det?
Sex er jo desværre en vigtig ting

Anmeld

27. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Hej baby.dk

jeg er i et forhold med min dejlige kæreste, gennem 6 år og vi har en datter og i det hele taget ret godt, alt sammen.

Er på anti depressive (venlafaxin) og igang med noget behandling gennem snart 3 år, men her de sidste par måneder er det som om min sexlyst forsvinder mere og mere, og bliver bare værre.

jeg direkte væmmes når vi skal have sex, han rør mig, kysser mig intimt og alt hvad der nu har med sex og gøre.

Jeg lader som ingen ting og gør ham glad, og tænker det bare skal overståes, så går det nok over. Men det gør det ikke

Det kan sagtens være en bivirkning fra medicinen ...

Jeg ville kontakte lægen eller din psykiater og tale om problematikken . .. tror måske det kan være du skal skifte

Anmeld

27. september 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar, dog skræmmer det mig lidt i endte med at gå fra hinanden?
Vel ikke "kun" pga det?

Når han tvang hende til sex kan jeg sørme godt forstå hun valgte at gå!

Snak med lægen måske der skal en lille ting til for at ændre det

Anmeld

27. september 2013

Valle81

Kære dig,

En af de store bivirkninger ved angst-og depressionsmedicin er at sexlysten kan forsvinde helt mg det kan blive umuligt at få orgasme.

Kontakt lægen, for det er da ikke rart at have det sådan.... Og tag din kæreste med, det er vigtigt han finder ud af og forstår, hvordan medicinen påvirker dig.

Anmeld

27. september 2013

B&J

serinasmor skriver:

Det kan sagtens være en bivirkning fra medicinen ...

Jeg ville kontakte lægen eller din psykiater og tale om problematikken . .. tror måske det kan være du skal skifte

nemlig jeg vil også sige det kan være din medicin

Anmeld

27. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Hvis ikke der er reguleret i din medicin for nylig, tror jeg ikke at du kan skyde skylden på bivirkninger af denne, hvis du har fået det samme i 3 år.

MEN sexlysten kan jo gå op og ned for os alle sammen. Jeg har ofte perioder hvor jeg virkelig skal trække mig selv op ved hårrødderne for at komme igang. Men når det er "overstået" ved jeg jo at jeg har det rart og har gjort noget rart for min mand...

Dog vil jeg sige at hvis ikke du har en følelse af at det var okay indeni, når i er færdige, så skal du altså melde rent ud til din mand! Du risikerer at ende ud med en endnu værre depression. Du skal passe på dig selv, og så er sex forøvrigt ikke en menneskeret uanset om man er i fast forhold eller ej. Noget en del mænd har svært ved at forstå, men det er vigtigt at vi husker at holde fast i det.

Anmeld

29. september 2013

Matrem

Anonym skriver:

Vel ikke "kun" pga det?

Nej, det var ikke kun på grund af det, men det var en af de faktorer der spillede ind.

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Når han tvang hende til sex kan jeg sørme godt forstå hun valgte at gå!

Snak med lægen måske der skal en lille ting til for at ændre det

Kan du selvfølgelig have helt ret i.

Vil prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.