Hvad er gaven til barnet der har alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Tynen

Vi skal holde forsinket 2-års fødselsdag på søndag for venner, folk fra MGén og "de unge" i familien, MEN - Hvad dælan skal vi ønske os??!

Jer, der var hjemme ved mig d. 10. maj, så måske at HELE udestuen bare er et stort ragnarok af legetøj, så hun mangler bestemt ikke - MEDMINDRE at nogen har fået noget der virkelig bare hittede ved ungerne??!

Har skrevet penge på, men der er nogen der af princip ikke vil give penge.
Så kom med jeres bud.. Også selvom dette nok er gavetråd nr. 248

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Lene76

hva med flyverdragt og vintertøj....

Anmeld

20. juli 2009

Susan1978

jeg kender det godt og har denne gang måtte ønske os gavekort til tøjbutikker osv.. for jeg kommer jo til at mangle tøj i større størrelser på et tidspunkt.

også ønskede vi også penge til hjælp til at far kan bygge et nyt gyngestativ og det fik vi faktisk en del til.

men ja vintertøj er da ikke nogen dårlig ide.

Anmeld

20. juli 2009

Kaufie

Nu ved jeg ikke hvordan vilde Stella har det med at læse/blive læst for?? Og hvad hun har af bøger?

Men til William som elsker bøger - ønsker vi os de "klassiske" børnebøger som fx. Halfdan Rasmussens ABC, Rim og Remser.

Det kunne også være en idé med gavekort til en fotograf (hvis nu gæsterne fx kenderhinanden og kunne finde på at gå sammen)

Anmeld

21. juli 2009

linemus

Fx gavekort til zoo og sjove ting (ved ikke lige hvad I har i viborg). Eller hvad med den der bilibo?

Anmeld

21. juli 2009

Ny mor

Jeg har været meget glad for at få gavekort til skobutikker eller boghandel, hvor de selv vælge bøger, men ved ikke om det er for "pengeagtigt" for dem der ikke er til sådan noget.....

Elllers hvad med en sansegynge. Mine har været og er stadig vilde med den - ude som inde. Vi har også haft besøg af børn på 6 år som synes det var sjovt at gynge vildt i den, så den holder længe......kan holde til 100 kg, så..... 

kh Birgitte

Anmeld

21. juli 2009

Tikki

Ny mor skriver:

Jeg har været meget glad for at få gavekort til skobutikker eller boghandel, hvor de selv vælge bøger, men ved ikke om det er for "pengeagtigt" for dem der ikke er til sådan noget.....

Elllers hvad med en sansegynge. Mine har været og er stadig vilde med den - ude som inde. Vi har også haft besøg af børn på 6 år som synes det var sjovt at gynge vildt i den, så den holder længe......kan holde til 100 kg, så..... 

kh Birgitte

Sådan en har vi og den er bare så god! Den "rigtige" koster bare ca 1200 kr....men IKEA har den 299 - bare et godt tip. Den er rigtig god

Anmeld

22. juli 2009

ka li ja

linemus skriver:

Fx gavekort til zoo og sjove ting (ved ikke lige hvad I har i viborg). Eller hvad med den der bilibo?

sådan en har jeg faktisk skrevet på arthurs ønskeseddel

syntes den ser sjov ud
og han er lidt motorikspasser

Anmeld

22. juli 2009

Kristina V

Vi fik f.eks. en cd afspiller hvorpå der er 45 sek. antichok, og to mikrofonrer, som hun gå rundt med og synge i.. Den hittede..
Så kom et andet familie medlem med boksen fra åh abe, med alle cderne..
Den var et hit!

Anmeld

22. juli 2009

Lene76

ka li ja skriver:

sådan en har jeg faktisk skrevet på arthurs ønskeseddel

syntes den ser sjov ud
og han er lidt motorikspasser

den er osse total sjov min dpunger bruger den til alt lige fra stol til at putte dukker i og dreje rundt i. så et super godt ønske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.