Spørgsmål om venteliste til bh :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Maja88

Mor11 skriver:

Det var ikk længe! Hvad så hvis det er et skodsted man får tildelt? Så kan man da ikk nå at få noget andet førend at de skal være ude af dp? 

Nej men man kan jo vælge uden pasningsgaranti og så holde dem hjemme..

Eller ønske flere steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

L&V

Mor11 skriver:

Synes sgu ikk det er i orden at man kan hoppe over i køen på den måde og snige sig til en plads med kort varsel når andre har stået på listen i 2år netop fordi vi virkelig gerne vil have/har brug for netop dén plads.  Øvregler. Det skulle ikk undre mig at min kommune også tager efter alder, man kan ikk engang skrive sig op til ny inst når først man har fået en plads, medmindre man vil skifte til en inst i den modsatte ende af byen, eller svine sin dagplejemor til. 

Det er jo ik at hoppe over i køen for de ældste børn blev jo født først ergo ska de i bhv skole osv først

Anmeld

26. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Månsson skriver:

Det er jo ik at hoppe over i køen for de ældste børn blev jo født først ergo ska de i bhv skole osv først

Det ved jeg godt det var også bare lige et lille egoudbrud, fordi jeg virkelig er træt af vores nuværende situation. Det vil være umuligt at lave et system så alle kan få drømmepladsen jo

Anmeld

26. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MoarHvidovre skriver:

Selvfølgelig er det i orden, at søskende har fordel og at ældre børn kommer før. Nu kan jeg ikke huske, hvornår man skal skrive op til børnehaven. Men lad os sige, at det er 3 mdr. før, så kan man i princippet skrive op 4 mdr. før og få en plads før jer pga. barnet er ældre. At I skriver op 2 år før gør ingen forskel.

Og hvis det er en integreret institution kommer vuggestue børnene før børn udefra og det er selvfølgelig i orden.

I vores institution som er integreret kom der børn i vuggestuen lige op til de skulle starte i børnehave kun for, at sikre sig en plads i børnehaven.

Det ved jeg godt det var også bare lige et lille egoudbrud, fordi jeg virkelig er træt af vores nuværende situation. Det vil være umuligt at lave et system så alle kan få drømmepladsen jo

vi vil faktisk også gerne have vores i vuggestue i en af de integrede, netop så han kan komme i bh der. Men vi må ikk skrive ham op til en vs i vores område når han HAR pasning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.