Dinna88 skriver:
Hej alle.
Jeg kan se, at der er blevet spurgt ind til min søster i hendes anonyme tråd ( https://www.baby.dk/debat/227449pi1/graviditet/at-have-det-ganske-forfaerdeligt.aspx) så I får lige en opdatering.
Hun har været indlagt på sygehuset med drop og kvalmestillende medicin, men det har ikke hjulpet tilstrækkeligt - og derfor får hun en abort i dag.
Hun har det værre NU end hun havde på noget tidspunkt med Maria, og forståeligt nok er det pænt svært at se en ende på det. Hun har også Maria at tænke på - og derudover er der jo det psykiske element i det hele.
Hun blev tilbudt åben indlæggelse, men tænk lige hvordan det må være at vide, at man skal være indlagt så længe, være pissehamrende syg og derudover slet ikke kunne være der for sin datter.
Det er røv uretfærdigt og jeg forbander hendes krop langt væk - hvor har vi glædet os til den dag hun havde en positiv test 
Men som jeg har sagt til hende hele tiden, så er det KUN hende der stod med beslutningen (sammen med Bruno selvfølgelig.)
Så ja - ikke en positiv opdatering, men nu ved de da hvor de står. De har Maria, som er GUDESKØN, og så kan hun jo se frem til at blive moster en gang 
Det gør mig så ganske forfærdeligt ondt at høre 
jeg snakker med hende over sms da vi er/var lige langt i graviditet og vi sms i går 
aiii jeg har ingen ord,hvor har jeg dog ondt af hende,hun havde det os meget slemt
du må hilse hende mange mange gange så vil jeg give hende noget tid 

Anmeld