Dette er første gang, jeg nogensinde fortæller min historie.. Grunden til at jeg er som jeg er, hvad jeg er blevet udsat for, og jeg ved nu, at jeg aldrig er kommet over det. jeg tvivler meget på at det nogensinde bliver bedere
det hele begyndte da jeg var 12 år gammel.. Jeg mødte en sød fyr, og vi begyndte at ses, da jeg blev 13 blev vi kærester, men jeg var meget tilbageholdende, F.eks. Sex var ikke en mulighed for mig før jeg var 15.. Det vidste han godt. men kort efter at vi blev kærester, blev jeg voldtaget for første gang, jeg var forvirret og bange.. Han tig mig, og smed mig ind under en kold bruser, jeg fik afvide at sådan var det, sådan ville det være i resten af mit liv, hvis ikke jeg gjorde som han sagde, blev jeg straffet.. hvis jeg sagde det til nogen, ville han gøre min familie fortræd, og dræbe mig..
Så jeg gjorde hvad han sagde, jeg løj for mine forældre. Om hvor jeg var, hvem jeg var sammen med, hvad jeg lavede, hvor de blå mærker de a og til så kom fra..
forholdet blev mere og mere voldeligt, hvis jeg på nogen måde gjorde modstand, fik jeg tæsk, han kunne også finde på at holde en kniv imod min hals, og derefter sparke til mig. jeg var helt sikker på at jeg skulle dø Mange gange.. Engang smed han mig i et skab, og lod mig sidde der i ja, jeg ved ikke præcis hvor længe.. Men længe..
jeg er sikker på at jeg kun slap væk, fordi at han en dag smed mig ud, han sagde han var blevet træt af mig, og arjan kunne få bedere. Jeg slap væk.. Han flyttede heldigvis ud af byen. Så jeg fik ham aldrig at se igen..
Jeg sagde det aldrig til nogen.. Jeg fik en ny kæreste da jeg var 15, og pludselig var det hele bare ok igen.
Men nu? Jeg har fået to børn, jeg er 26 år, og det hele vender tilbage til mig.. Hver gang manden og jeg har en form for skænderi, hvis han smækker med en dør, hvis han råber, enten farer jeg sammen og bryder i gråd, eller hvis han prøver at få mig lidt ned vrider jeg mig, sparker og slår ud efter ham hvis han kommer for tæt på.. Jeg føler jeg er den lille pige igen, hende der blev udnyttet og banket! Føler mig så dum bagefter
Det ødelægger vores liv sammen
jeg ødelægger det.. Han siger jeg er egoistisk når jeg gør det, og det jo rigtigt.. han kan ikke have at jeg græder og ynker mig selv.. Det er jeg blevet for gammel til.. Han ved jeg har haft det svært før. Og nogen af de ting jeg er blevet udsat for.
Jeg ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre
jeg er ved at miste ham
jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre
!!!! 
Psykolog er ikke en mulighed....