Påklædersken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

birgittemarie

I morges blev aben og jeg enige om at stå op og tage tøj på. Hun stod først op og gik ind i stuen, troede jeg. Jeg lå så lige 5 minutter mere.

Ansporet af mistænkelig stilhed lod jeg dog ikke de 5 minutter blive til 10, men stod op for at se, hvad hun lavede. Jeg troede, hun måske havde puttet sig på sofaen, men den var tom.
Så for jeg ud til puslebordet, hvor Michael har lært hende at kravle op for at jeg ikke skal løfte på hende, mens jeg er gravid og så sad hun deroppe.

Men den -følelse blev hurtigt til lutter , da jeg så, at hun havde fundet tøj frem, som hun var i gang med at iføre sig.
Og ikke nok med det: det var et sæt bestående af gamasher og bluse i samme stof.
Og ikke nok med det: de to beklædningsdele havde hun fundet i hver sin bunke for bluser og bukser.
Og ikke nok med det: det var meget velvalgt beklædning til dagens vejr.

Jaaaaahrmen!!! Er hun ikke dygtig?

Senere gik vi ud og pakkede flyttekasser og her begyndte hun så at pakke disse sten ind i avispapir og lægge dem ned til mine glas. Da jeg kom tilbage fra et toiletvisit fandt jeg temmeligt mange fint indpakkede sten i kassen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Anja

Sikke dygtig hun er !

Og det lyder da som om I rigtigt hygger jer

Anmeld

20. juli 2009

birgittemarie

Anja skriver:

Sikke dygtig hun er !

Og det lyder da som om I rigtigt hygger jer

Tak

Og ja, vi hygger os meget med at pakke. Det er altså så skønt, at de små basser er begyndt at kunne underholde sig med at gå og lave de samme ting, som os.

Anmeld

20. juli 2009

Kaufie

Vildt nok - hvor er hun dygtig at kunne finde tøjet - også endda matchende dele - det kan min mand knapt nok

Smart at lære hende selv at kravle op på puslebordet - har I en lille stige, eller hvordan gør hun?

Og så skal I da vist belave jer på at en del af flyttekasserne bliver en anelse tungere end I lige planlægger

Anmeld

20. juli 2009

linemus

Ha ha, hvor er hun dog skøn   Og særdeles fornuftig med påklædningen.

Sten - det er jo guf for flyttemændene

Anmeld

20. juli 2009

birgittemarie

Kaufie skriver:

Vildt nok - hvor er hun dygtig at kunne finde tøjet - også endda matchende dele - det kan min mand knapt nok

Smart at lære hende selv at kravle op på puslebordet - har I en lille stige, eller hvordan gør hun?

Og så skal I da vist belave jer på at en del af flyttekasserne bliver en anelse tungere end I lige planlægger

Ha ha, nej det har du ret i, det mestrer min mand egentlig heller ikke...

Hun kravler bare op på en almindelig spisebordsstol.

Og ja, vi skal sørme lige huske at gennemgå alle kasser, før vi lukker dem.

Knus B

Anmeld

20. juli 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Ha ha, hvor er hun dog skøn   Og særdeles fornuftig med påklædningen.

Sten - det er jo guf for flyttemændene

Tusind tak

Ja tænk et ærgerligt fjæs, man måtte stille op, hvis man havde slæbt sig pukkelrygget hele dagen bare for at finde ud af, at man havde båret ½ ton sten med til sit nye hjem.

Knus B

Anmeld

20. juli 2009

BellaT

Hvor er hun dygtig! Det er da helt utroligt flot at hun selv kan finde matchende tøj der passer til vejret og det hele.
Pakke sten ind... He He. 

Anmeld

20. juli 2009

Lene76

hehe bare endnu et bevis på at vi har fået nogle store børne ikke baby mere................. men hvor er hun lækker bm

Anmeld

21. juli 2009

birgittemarie

Tak Helle og Lene.  Ja, det er nogle store børne-lækker-bidskener, vi har fået efterhånde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.