tester snart igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

Cecilie5153

Putomanen skriver:

Jeg er 9+5 i dag med vores første barn. Termin er sat til d. 3. maj.
Hvad med dig? Så vidt jeg kan se har du termin slut maj?

Dejligt det er så spændende har i prøvet længe eller ? 

ja lige nu skulle terminen være den 30 maj. Men skal have taget blodprøve igen imorgen, da jeg har haft ondt og de ikke kunne se noget foster. Så er meget spændt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Putomanen

Cecilie5153 skriver:

Dejligt det er så spændende har i prøvet længe eller ? 

ja lige nu skulle terminen være den 30 maj. Men skal have taget blodprøve igen imorgen, da jeg har haft ondt og de ikke kunne se noget foster. Så er meget spændt.

Ja, det har vi. I alt 4 år og 2 år i behandling. Så det er helt fantastisk at det endelig er lykkes os Hvor længe har i været igang?
Hvordan gik det i dag? Jeg håber at alt er godt!

Anmeld

4. oktober 2013

Cecilie5153

Putomanen skriver:

Ja, det har vi. I alt 4 år og 2 år i behandling. Så det er helt fantastisk at det endelig er lykkes os Hvor længe har i været igang?
Hvordan gik det i dag? Jeg håber at alt er godt!

Årh ja, det er virkelig længe når man ønsker det så højt, nej blev gravid på p-piller sidst, opdagede det da jeg var 12 uger henne

den her gang havde jeg glemt at tage mine piller med på ferie og vupti, et mirakel skete, håber vi, blodprøverne ser rigtig fine ud og skal scannes igen fredag, så glæder mig bare helt vildt !!!

Anmeld

5. oktober 2013

Putomanen

Cecilie5153 skriver:

Årh ja, det er virkelig længe når man ønsker det så højt, nej blev gravid på p-piller sidst, opdagede det da jeg var 12 uger henne

den her gang havde jeg glemt at tage mine piller med på ferie og vupti, et mirakel skete, håber vi, blodprøverne ser rigtig fine ud og skal scannes igen fredag, så glæder mig bare helt vildt !!!

Skønt at blodprøverne ser fine ud. Så håber jeg at scanningen på fredag går rigtig godt og i får set den lille spunk

Anmeld

6. oktober 2013

Cecilie5153

Putomanen skriver:

Skønt at blodprøverne ser fine ud. Så håber jeg at scanningen på fredag går rigtig godt og i får set den lille spunk

Tusinde tak håber vi Også

Anmeld

11. oktober 2013

Cecilie5153

Alt var fint

Jeg så vores spunk idag, og sikke et fint hjerteblink 

Meeen, er åbenbart kun 6 uger henne, skal til læge den 29 okt, så må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.