er cola og sortervand dårlig væske indtag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

anna111

Profilbillede for anna111
FrkZier skriver:

Ja cola og sodavand er dårligt væskeindtag - men det er bedre end ingenting

Okay tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Signe-bine

Jeg vil heller ikke mene at cola "ødelægger" dit væske indtag. Som flere andre siger så er det vigtigste at du får noget ned når du har det skidt. Så spis og drik hvad du kan, og ja hold dig fra light produkter... I starten af min graviditet kastede jeg op når jeg fik mælk. Så prøv måske at spise noget andet til morgenmad end havregryn med mælk og sukker, hvis det alligevel ryger op. Spis alt hvad du kan, og put måske ekstra smør på en mad eller kiks (det hjalp på min kvalme). Ellers   for at det går over snart 

Og så vidt jeg ved så er det kaffe og vidst også te som dehydrere, selvom det er væske. Så hold dig fra dét hvis du ellers er til det 

Anmeld

24. september 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Siiigneee skriver:

Jeg vil heller ikke mene at cola "ødelægger" dit væske indtag. Som flere andre siger så er det vigtigste at du får noget ned når du har det skidt. Så spis og drik hvad du kan, og ja hold dig fra light produkter... I starten af min graviditet kastede jeg op når jeg fik mælk. Så prøv måske at spise noget andet til morgenmad end havregryn med mælk og sukker, hvis det alligevel ryger op. Spis alt hvad du kan, og put måske ekstra smør på en mad eller kiks (det hjalp på min kvalme). Ellers   for at det går over snart 

Og så vidt jeg ved så er det kaffe og vidst også te som dehydrere, selvom det er væske. Så hold dig fra dét hvis du ellers er til det 

Tak for svar for mig er det enlig lige meget hvad jeg spiser om morgnen så kommer det op osse selv om det måske kun var et lille glas Kakao og så har jeg så fundet ud af at havregryn ikke smager lige så slemt som fx brød når det kommer op igen.
Og drikker ikke rigtig the og slet ikke kaffe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.