ja tænkte på om cola (pepsi twist) er dårlig væske indtag? Jeg har svært ved at få noget ned og har osse tabt mig de første 300g nu og jeg drikker og spiser enlig bare lige det jeg føler jeg kan få ned for ikke at tabe mig for meget men er cola overhovedet godt eller ødelægger den det væske jeg ellers får ned?
Jeg er 10+5 idag
Jeg vejede 51kg da jeg blev gravid
Mellem uge 4 og 5 tog jeg 1kg på så der kom jeg op på 52kg
Men fra uge 5 kom kvalmen og jeg er begyndt at spise mindre og mindre og kaster op hver morgen lige siden så nu vejer jeg 51,6 og vil helst ikke tabe mere prøver på at få så meget væske og næring ned som muligt selv om det er sindsygt sværst.
Så jeg spiser og drikker enlig bare det jeg føler for men gør cola mere skade i gavn?
Og er der nogle der har nogle råd om hvad jeg kan spise for at ungå at tabe mig mere. Spiser havregryn med mælk og sukker hver morgen som kommer op igen og efter det kan jeg holde en smule kartoffel chips i mig.
Cola "ødelægger" ikke den væske du har fået, nej. 
Der er selvfølgelig masser af sukker og koffein i cola, og under normale omstændigheder ville jeg sige at du skulle passe på med at drikke for meget, men hvis du ikke kan holde noget i dig, så drik og spis hvad du kan.
Det er bedre at drikke et almindeligt produkt end at drikke light.
Og som du kan se her, kan man altså drikke en hel liter cola om dagen uden det er kritisk:
https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/graviditet/sygdomme/kostraad/kostraad-til-gravide/
for at kvalmen snart går over. 
Anmeld