Hvordan skal jeg sige det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

helle85

Anonym skriver:

Min mor er alkoholiker og jeg har nu besluttet at tag sen snak med hende imorgen om at når hun har mine børn skal hun garanter mig at hun er ædru og hvis hun ikke kan overholde dette betyder det at de ikke kan have mine unger alene mere...

men jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det? Og jeg har aller mest lyst til at bakke ud, for jeg elsker mig mor så højt og hun er virkelig den dejligeste sødeste kærligste og mest omsorgsfulde mor man overhovedet kan ønske sig... Når hun er ædru...

help dont no what too do?? 

jeg syntes bar du skal fortælle hende det som du har skrevet det også samtidig fortælle hende at du syntes at hun er en rigtig god mor nå hun er ædru.

hvis du har brug for at skrive med en der også har en forældre der er alkoholiker så er du vel kommen til at skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Min mor er alkoholiker og jeg har nu besluttet at tag sen snak med hende imorgen om at når hun har mine børn skal hun garanter mig at hun er ædru og hvis hun ikke kan overholde dette betyder det at de ikke kan have mine unger alene mere...

men jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det? Og jeg har aller mest lyst til at bakke ud, for jeg elsker mig mor så højt og hun er virkelig den dejligeste sødeste kærligste og mest omsorgsfulde mor man overhovedet kan ønske sig... Når hun er ædru...

help dont no what too do?? 

Jeg synes du skal sige det lige ud. Men vide at det ikke er sikkert hun kan opfylde dit ønske.

min svigermor drikker og gjorde det også når hun passede. Ikke når vi afleverede, men når vi hentede kunne vi lugte det.

vi har taget konsekvensen, og hun får ikke lov at have vores børn alene. 

Hun er også en fantastisk farmor men jeg føler mig andvarsløs hvis jeg løse en påvirket have ansvaret for mine børn. Det vil jeg simpelhen ikke. Også selvom hun ikke drikker sig stiv. Hun er stadig påvirket selvom det kun er lidt og det svækker opmærksomheden.

Anmeld

24. september 2013

SjeBets

Min far er alkoholiker, og jeg gav ham et ultimatum da jeg ventede nr to, at hvis han drak når jeg kom og besøgte ham med ungerne så kørte jeg igen, og han ville ikke have mulighed for at have dem alene på nogen tidspunkt, da jeg ikke stolede på ham, han er tørlagt, men jeg skulle se at det var virkeligt så han var tørlagt i 4-5 år før at jeg lod ham have mine børn selv. Jeg ville aldrig nogen sinde lade mine børn være ved en aktiv alkoholiker uanset hvor meget de lover  at de holder sig ædru. Fordi de kan ikke holde hvad de lover, har oplevet det så ofte da jeg selv var barn og senere også. Så det ville jeg slet ikke turde udsætte mine børn for, mine børn skal ikke opleve deres bedstefar som en fulderrik. Fulde folk er så skræmmene for børn

Anmeld

24. september 2013

MorDk

Du skal sige det du har skrevet her.... Jeg ved det er rigtig hårdt og gør rigtig ondt indeni. MEN personligt ville jeg aldrig lade en alkoholiker være alene med mine børn. Familie eller ej. Er man alkoholiker.... så er man ikke til at stole på. MEN jeg skal ikke sidde og "dømme" og kun DU kender din mor bedst. Du skal sige/ gøre det du føler bedst. STORT knus herfra ♥

Anmeld

24. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg ville ikke kunne stole på hendes ord. Jeg kender ikke din mor, men min erfaring siger mig at intentionen er der, det menes når det bliver lovet men afhængigheden tager over.
Det lyder til at du har en dejlig mor. Jeg håber hun får hjælp til at komme ud af det en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.