30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:
Min mor er alkoholiker og jeg har nu besluttet at tag sen snak med hende imorgen om at når hun har mine børn skal hun garanter mig at hun er ædru og hvis hun ikke kan overholde dette betyder det at de ikke kan have mine unger alene mere...
men jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det? Og jeg har aller mest lyst til at bakke ud, for jeg elsker mig mor så højt og hun er virkelig den dejligeste sødeste kærligste og mest omsorgsfulde mor man overhovedet kan ønske sig... Når hun er ædru...
help dont no what too do??
Jeg synes du skal sige det lige ud. Men vide at det ikke er sikkert hun kan opfylde dit ønske.
min svigermor drikker og gjorde det også når hun passede. Ikke når vi afleverede, men når vi hentede kunne vi lugte det.
vi har taget konsekvensen, og hun får ikke lov at have vores børn alene.
Hun er også en fantastisk farmor men jeg føler mig andvarsløs hvis jeg løse en påvirket have ansvaret for mine børn. Det vil jeg simpelhen ikke. Også selvom hun ikke drikker sig stiv. Hun er stadig påvirket selvom det kun er lidt og det svækker opmærksomheden.
Anmeld