Anonym skriver:
Min mor er alkoholiker og jeg har nu besluttet at tag sen snak med hende imorgen om at når hun har mine børn skal hun garanter mig at hun er ædru og hvis hun ikke kan overholde dette betyder det at de ikke kan have mine unger alene mere...
men jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det? Og jeg har aller mest lyst til at bakke ud, for jeg elsker mig mor så højt og hun er virkelig den dejligeste sødeste kærligste og mest omsorgsfulde mor man overhovedet kan ønske sig... Når hun er ædru...
help dont no what too do??
Hvis hun er alkoholiker, så tror jeg ikke du kan være sikker på at hun holder sig fra de våde varer når bbørnebørnene er der. Afhængigheden er større end hensynet til dig. Måske hun kan minimere det Eller hvis det er korte besøg, så kan hun måske godt klare sig uden "her favorit drug of choice".
Er ked af at høre at I må tumle med det, når mormor ellers er en fantastisk dame. Håber hun forstå din bekymring. Jeg ville heller ikke turde lade mine børn være alene hos en der drak, tænk hvad der kunne ske.
Jeg synes at hensynet og sikkerheden for dine børn er vigtigere end hvordan mormor reagere, men håber I får en god snak.
Har i øvrigt en meget nær veninde der har de samme problematikker som dig.
kh. Malene
Anmeld