første dag i mmit nye liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Smukkert

Saped90 skriver:

Ja, det er da egentlig meget sjovt

Jeg er også bare SÅÅÅ dårlig til at lade vær med at spise usundt.. Kan simpelthen ikke lade vær.. Det er lidt sygeligt!

Men det må være slut!!! Vil rigtig gerne smide 20 kg..  Det lyder bare så overdrevet at være 19 år og skulle tabe sig 20 kg..

Men vi må kæmpe for det.. Og så må vi bakke hinanden op..

Ja, det er rigtigt.. Det lyder rigtig hårdt ...
Men hey, om 1 år kan vi se tilbage på det med et smil, for der er vi super lækre igen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Becks

Melder mig ogsaa paa banen (Igen)
Naaede at tabe mig 11 kg fra Januar til Marts i aar, men efter jeg endnu engang gik ned med stress, sagde vaegten inden jeg rejste paa ferie (18/6) + 18 KG , saa paa 3 mdr var der lige roeget 7 (syv!!!!!!) kg paa  Da jeg kom hjem fra ferie den 11/7 var der roeget 3 kg, og det har sgu givet blod paa tanden, og efter raad og vejledning fra en veninde der lige har tabt sig 23 kg siden Februar, ja saa har det givet stoerre blod paa tanden, jeg har her til aften smidt alt usundt ud, sodavand bliver ikke noget problem da jeg kun drikker vand...

Mit nye, sunde og forhaabenligt slanke liv starter imorgen tidlig...

Held og lykke til alle jer dejlige og vidunderlige toeser...

Knus Beck, som skal smide 30 kg, men saetter sig 10 kg som maal af gangen

Anmeld

20. juli 2009

Miss BananaHammock

Pøj pøj med det tøzer, selvom jeg er sikker på at i nok skal klare det! Eva skal nok hjælpe jer på vej Hvis i for brug for teoretisk viden omkring jeres kost så sig endelig til, så kan det være jeg kan give en hånd med. Burde jeg jo næsten med den uddannelse jeg er igang med
Og husk det skal være realistiske mål med en masse delmål så i også får fornemmelsen af success! Og målebåndet er bedre end badevægten! Især hvis i opbygger muskler sammentidig!

Stort støttende knus herfra

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Pøj pøj med det tøzer, selvom jeg er sikker på at i nok skal klare det! Eva skal nok hjælpe jer på vej Hvis i for brug for teoretisk viden omkring jeres kost så sig endelig til, så kan det være jeg kan give en hånd med. Burde jeg jo næsten med den uddannelse jeg er igang med
Og husk det skal være realistiske mål med en masse delmål så i også får fornemmelsen af success! Og målebåndet er bedre end badevægten! Især hvis i opbygger muskler sammentidig!

Stort støttende knus herfra

Ihh, hvor skønt...en med teoretisk viden, det mangler jeg godt nok tit...min "viden" er jo bare praksis erfaringer og aner jo ikke om jeg har gjort det "rigtigt eller forkert"
Men dejligt med en der ved noget..smiler- så kan  du godt regne med en masse spørgsmål fra mig...
Knus Eva.

Anmeld

21. juli 2009

Miss BananaHammock

Eva skriver:

Ihh, hvor skønt...en med teoretisk viden, det mangler jeg godt nok tit...min "viden" er jo bare praksis erfaringer og aner jo ikke om jeg har gjort det "rigtigt eller forkert"
Men dejligt med en der ved noget..smiler- så kan  du godt regne med en masse spørgsmål fra mig...
Knus Eva.

hehe fyr du bare løs. Og hvis jeg ikke kan svare på det, så har jeg helt sikkert nogle kollegaer der kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.