Ja, jeg skal også igang nu. Køber ikke mere usundt ind, for så frister det heller ikke

.
Jeg var lige på min mors vægt her kl 16... Med tøj på vejede jeg 100,3kg... HVAD SKER DER!?!?! I Januar vejede jeg 81,5kg.. Jeg er officielt "en af de fede" nu

- og det er bestemt ikke en tilstand jeg føler mig tilpas i, så NU skal der altså ske noget, så jeg ikke ender i kørestol eller med sukkersyge eller lign...
Jeg er kun 169cm høj, så vil meget gerne ned på de 75kg. Men nu hvor jeg er gravid, tror jeg det er mest realistisk at sætte mig det mål at jeg ikk vil veje over 95kg som højgravid. Der er 4 måneder til fødslen, så det er ikke længe.. Hvis jeg ikke tager mere på end de 100kg er jeg også "tilfreds", for det er normalt at tage et ½kg på om ugen nu som gravid, så hvis jeg nu bare taber ½-1kg om ugen, så passer det vel meget fint

.
Jeg har haft kjole på idag og mine inderlår er helt smadret, fordi mine lår har gnedet mod hinanden og så har jeg fået sår.... Altså SÅ er man sq godt nok ved at være for overvægtig da.. Puuuh.. Det er hårdt for psyken, men jeg prøver at holde hovedet højt.
Anmeld