første dag i mmit nye liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Pia.

Godmorgen alle sammen i dag er dagen hvor jeg starter mit nye liv og nye livs stil...
Jeg skal leve sundt og motionere meget mere end jeg allerede gør..

Vågnede op med en god mave fornemmelse og glæder mig faktisk til at komme i gang... jeg har sms'et min vægt til Eva og Diana så de nu kan følge med ....

Min start er 10 kilo - men vil meget gerne af med 15 kilo i det hele ...

Glæder mig til at se hvor mange vi er med her inde....

Stort knus og pøj pøj til jer alle sammen... fra Pia 73 kilo og 63 cm lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Honningblomst

Rigtig god kamp...det bliver så godt Pia...og du skal nok klare det...
Knus til dig...og hvis du kun var 63 cm var det slemt-griner- men du har da lige en meter mere, ikke...*fnis*

Anmeld

20. juli 2009

Diana...

Uhh ja jeg melder mig på banen med dig Pia Jeg starter os min nye livs stil idag skabene er tømt og nyt er kommet ind. der er kommet en stor skål frugt på bordet og masse grønsager i køleskabet 

Og vi skal nok klare den Pia nu hjælpes vi ad med Eva som er efter os  
det er nemmere når man er flere end bare alene.

Glæder mig så meget.

Knus Diana en 81,2 kg mål 65 kg meget gerne 60.

Anmeld

20. juli 2009

Cris

Masser af gode ønsker fra mig til jer!

Anmeld

20. juli 2009

Moar'en

Så er skabene også tømt her. Mig og min mand har laagt nogle "grund regler" som vi sammen skal overholde, har vejet og målt os og glæder os nu til at vi kan tabe os, ikke kun for vores skyld men også for Viktors, han må jo ikke (når den tid kommer) spise alle de fede sager og det er da nemmere at hjælpe ham hvis vi selv er mindre og har fået bedre vaner.
Knus Rikke - som vejer ALT, ALT, ALT for meget.

Anmeld

20. juli 2009

Smukkert

Ja, jeg skal også igang nu. Køber ikke mere usundt ind, for så frister det heller ikke .

Jeg var lige på min mors vægt her kl 16... Med tøj på vejede jeg 100,3kg... HVAD SKER DER!?!?! I Januar vejede jeg 81,5kg.. Jeg er officielt "en af de fede" nu - og det er bestemt ikke en tilstand jeg føler mig tilpas i, så NU skal der altså ske noget, så jeg ikke ender i kørestol eller med sukkersyge eller lign...

Jeg er kun 169cm høj, så vil meget gerne ned på de 75kg. Men nu hvor jeg er gravid, tror jeg det er mest realistisk at sætte mig det mål at jeg ikk vil veje over 95kg som højgravid. Der er 4 måneder til fødslen, så det er ikke længe.. Hvis jeg ikke tager mere på end de 100kg er jeg også "tilfreds", for det er normalt at tage et ½kg på om ugen nu som gravid, så hvis jeg nu bare taber ½-1kg om ugen, så passer det vel meget fint .

Jeg har haft kjole på idag og mine inderlår er helt smadret, fordi mine lår har gnedet mod hinanden og så har jeg fået sår.... Altså SÅ er man sq godt nok ved at være for overvægtig da.. Puuuh.. Det er hårdt for psyken, men jeg prøver at holde hovedet højt.

Anmeld

20. juli 2009

FruPudderkvast

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, jeg skal også igang nu. Køber ikke mere usundt ind, for så frister det heller ikke .

Jeg var lige på min mors vægt her kl 16... Med tøj på vejede jeg 100,3kg... HVAD SKER DER!?!?! I Januar vejede jeg 81,5kg.. Jeg er officielt "en af de fede" nu - og det er bestemt ikke en tilstand jeg føler mig tilpas i, så NU skal der altså ske noget, så jeg ikke ender i kørestol eller med sukkersyge eller lign...

Jeg er kun 169cm høj, så vil meget gerne ned på de 75kg. Men nu hvor jeg er gravid, tror jeg det er mest realistisk at sætte mig det mål at jeg ikk vil veje over 95kg som højgravid. Der er 4 måneder til fødslen, så det er ikke længe.. Hvis jeg ikke tager mere på end de 100kg er jeg også "tilfreds", for det er normalt at tage et ½kg på om ugen nu som gravid, så hvis jeg nu bare taber ½-1kg om ugen, så passer det vel meget fint .

Jeg har haft kjole på idag og mine inderlår er helt smadret, fordi mine lår har gnedet mod hinanden og så har jeg fået sår.... Altså SÅ er man sq godt nok ved at være for overvægtig da.. Puuuh.. Det er hårdt for psyken, men jeg prøver at holde hovedet højt.

Øv, hvor jeg kender det.. Jeg bliver også bare så ked af at se mig selv i spejlet.. Har ca. taget 8 kg på - og jeg har SÅ svært ved at acceptere det! 

Troede egentlig ikke at det ville blive så svært for mig, men nu hvor jeg står her og ser min røv og lår blive større og større, så bliver jeg bare så ked af det!

Menkan se at vi begge har termin i november, så vi må snakke sammen til december når de små prinser er kommet til verden og så må vi bakke hinanden op i et vægttab   

Vi skal være lækre til sommer '10

Sarah 21 + 0

Anmeld

20. juli 2009

Smukkert

Saped90 skriver:

Øv, hvor jeg kender det.. Jeg bliver også bare så ked af at se mig selv i spejlet.. Har ca. taget 8 kg på - og jeg har SÅ svært ved at acceptere det! 

Troede egentlig ikke at det ville blive så svært for mig, men nu hvor jeg står her og ser min røv og lår blive større og større, så bliver jeg bare så ked af det!

Menkan se at vi begge har termin i november, så vi må snakke sammen til december når de små prinser er kommet til verden og så må vi bakke hinanden op i et vægttab   

Vi skal være lækre til sommer '10

Sarah 21 + 0

Ja.. og vi er sågår begge født i 90' kan jeg se .

Det er sååå hårdt at gå fra ok lækker til MAMMUT!!

Det skal bare af hurtigst muligt.. Jeg glæder mig til jeg har født, og ens hormonbalance og stofskifte er mere "normalt" igen.. Jeg skal bare kigge på en kage, så sætter det sig på lårbasserne.. ØV!

Vi skal helt sikkert støtte hinanden og blive lækre til sommer 2010 . Det er et løfte!!!

Anmeld

20. juli 2009

FruPudderkvast

Mælkebøttebarn skriver:

Ja.. og vi er sågår begge født i 90' kan jeg se .

Det er sååå hårdt at gå fra ok lækker til MAMMUT!!

Det skal bare af hurtigst muligt.. Jeg glæder mig til jeg har født, og ens hormonbalance og stofskifte er mere "normalt" igen.. Jeg skal bare kigge på en kage, så sætter det sig på lårbasserne.. ØV!

Vi skal helt sikkert støtte hinanden og blive lækre til sommer 2010 . Det er et løfte!!!

Ja, det er da egentlig meget sjovt

Jeg er også bare SÅÅÅ dårlig til at lade vær med at spise usundt.. Kan simpelthen ikke lade vær.. Det er lidt sygeligt!

Men det må være slut!!! Vil rigtig gerne smide 20 kg..  Det lyder bare så overdrevet at være 19 år og skulle tabe sig 20 kg..

Men vi må kæmpe for det.. Og så må vi bakke hinanden op..

Anmeld

20. juli 2009

malou

pøj pøj smukke tøsen... er sikker på du når dit mål

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.