29+0 med lillesøster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Jeg mener det var omkring 19. uge, synes der gik længe før jeg mærkede hende, men første gang mærkede jeg også først noget i 21. uge. Jeg kan ikke mærke bobler og 'følelsen af små fisk jeg mærker først noget når der bliver sparket

Har du mærket liv?

Okey Ja jeg har været ret sikker på jeg har mærket hende flere gange men nu synes jeg ikk rigtig jeg mærker noget igen, så bliver jo lidt nervøs selvom jeg nok ikk burde da det jo stadig er ret tidligt.. Men mærkede allerede min søn i uge 16..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Lotus86

emmagirl skriver:

Hvor er du bare SMUK!! Det lyder også bare helt vildt spændende at skulle giftes på Sicilien! Håber der kommer billeder herind 

Tusind tak

Ja det bliver rigtig spændende, vi glæder os i hvert fald meget, og der skal nok komme et lille billede eller 2 op herinde

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Okey Ja jeg har været ret sikker på jeg har mærket hende flere gange men nu synes jeg ikk rigtig jeg mærker noget igen, så bliver jo lidt nervøs selvom jeg nok ikk burde da det jo stadig er ret tidligt.. Men mærkede allerede min søn i uge 16..

Hvor hyggeligt Jeg havde også håbet jeg havde mærket hende lidt tidligere, det er så bekræftende

Men nej, jeg tror bestemt heller ikke du skal være nervøs, det er jo først efter uge 24 at man skal mærke liv hverdag

Anmeld

24. september 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Hvor hyggeligt Jeg havde også håbet jeg havde mærket hende lidt tidligere, det er så bekræftende

Men nej, jeg tror bestemt heller ikke du skal være nervøs, det er jo først efter uge 24 at man skal mærke liv hverdag

Ja det jo det.. Må bare slappe lidt af nu.. haha.. Men nu tror jeg faktisk hun gav et lille spark fra sig lidt tidligere..

Anmeld

24. september 2013

-Milla-

Pift pift! Hvor ser du bare godt ud.
Glæder mig til at se dig og maven i brudekjole. ;-)

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Ja det jo det.. Må bare slappe lidt af nu.. haha.. Men nu tror jeg faktisk hun gav et lille spark fra sig lidt tidligere..

Hvor hyggeligt Når først man er begyndt at mærke spark, så føles det bare så meget mere virkeligt

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

-Milla- skriver:

Pift pift! Hvor ser du bare godt ud.
Glæder mig til at se dig og maven i brudekjole. ;-)

Tak søde

Skal vi ikke også snart se din fine mave igen?

Anmeld

24. september 2013

Amys04

Hold da op, hvor er du bare flot gravid!

Og det er da en helt prinsessedrøm med bryllup og så kun to uger til termin ..

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

Amys04 skriver:

Hold da op, hvor er du bare flot gravid!

Og det er da en helt prinsessedrøm med bryllup og så kun to uger til termin ..

Tusind tak

Har nu først termin 9. december, så der er lige 2,5 måned endnu

Anmeld

24. september 2013

-Milla-

Lotus86 skriver:

Tak søde

Skal vi ikke også snart se din fine mave igen?

Tjo, men glemmer helt at få taget på førstedagen i den nye uge og tænker jeg venter til næste og så sker det samme igen.
Altså, det er som om ugerne flyver afsted.
Men det kender du jo selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.