29+0 med lillesøster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

ønskebørn74

Lotus86 skriver:

Så er det vist på tide igen

Har det stadig godt, kun en bitte smule bækkenløsning, men stadig så det er til at holde ud, uden problemer

Synes tiden går hurtigt nu, i næste uge tager vi til Sicilien med familie og venner, hvor vi skal giftes, og når vi kommer hjem er der kun 2(!!!) uger til barsel, Yay... Det ser jeg godt nok lige frem til

Så smuk... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Det går fint maven vokser da stille og roligt på trods jeg stadig intet har taget på men kun tabt mig.. -det er det samme som da jeg ventede min søn så mon ikk det er fint nok..

Det da bare skønt Baby skal jo nok tage hvad den har brug for

Anmeld

23. september 2013

Lotus86

ønskebarn74 skriver:

Så smuk... 

Tak

Anmeld

23. september 2013

Babydrøm

Lotus86 skriver:

Har det stadig godt, kun en bitte smule bækkenløsning, men stadig så det er til at holde ud, uden problemer

Synes tiden går hurtigt nu, i næste uge tager vi til Sicilien med familie og venner, hvor vi skal giftes, og når vi kommer hjem er der kun 2(!!!) uger til barsel, Yay... Det ser jeg godt nok lige frem til

Flot billed og stort tillykke med brylluppet  

Anmeld

23. september 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Det da bare skønt Baby skal jo nok tage hvad den har brug for

Jep. Hvornår mærkede du liv anden gang?

Anmeld

23. september 2013

Lotus86

AnnL skriver:

Flot billed og stort tillykke med brylluppet  

Tusind tak skal du have

Anmeld

23. september 2013

AnthonsMor

Lotus86 skriver:

Nøøøøøøøøj hvor er du bare smuk gravid! Og hvor du stråler - og strutter

Ih altså.. Smuk smuk smuk!

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Jep. Hvornår mærkede du liv anden gang?

Jeg mener det var omkring 19. uge, synes der gik længe før jeg mærkede hende, men første gang mærkede jeg også først noget i 21. uge. Jeg kan ikke mærke bobler og 'følelsen af små fisk jeg mærker først noget når der bliver sparket

Har du mærket liv?

Anmeld

24. september 2013

Lotus86

AnthonsMor skriver:

Nøøøøøøøøj hvor er du bare smuk gravid! Og hvor du stråler - og strutter

Ih altså.. Smuk smuk smuk!

Ej hvor er du sød, tusind tak

Anmeld

24. september 2013

mommy1991

Lotus86 skriver:

Hvor er du bare SMUK!! Det lyder også bare helt vildt spændende at skulle giftes på Sicilien! Håber der kommer billeder herind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.