Blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

FrkRaarup

EnGodMor skriver:

Pyha, ja jeg måtte os fælde rigtig mange tårer. 

Det er ganske forfærdeligt

Ville gerne skrive en masse, men jeg er tom for ord, jeres historie rammer dybt i mit hjerte føler så meget med jer. 

Ønsker jer så uendelig meget lykke videre i livet

Mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

FrkRaarup

AnthonsMor skriver:

Jeg kan jo ikke skrive nok gange til dig, at det gør ondt helt ind i hjertet hver gang jeg tænker på jeres lille smukke engel, og ikke mindst på dig som er efterladt med ingenting..

Åh forh*lvede! Hvor er livet bare utrolig uretfærdigt nogle gange!!

Life is a bitch!

Anmeld

23. september 2013

FrkRaarup

mulle85 skriver:

Puha hård læsning, hvor føler jeg bare med jer, har slet ingen ord, det må være det hårdeste, håber så meget i en dag kommer på den anden side igen og lykken til smiler jeg igen! Yndig og smuk pige!<3

Mange mange tak

Det er hårdt. Så ufattelig hårdt..

Anmeld

23. september 2013

FrkRaarup

Witt skriver:

Bare det at du kan få skrevet det så flot ned, er ja, har ingen ord! :/, flot skrevet! Er dybt rørt af det, fældede lige en tåre eller 20! ..

Mine tanker går til jer! Kan ikke forstille hvor hårdt det må være! Det væreste tænkelig der kan ske for en forældre!

Mange mange mange tak - hvor er du sød

Anmeld

23. september 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Life is a bitch!

Det må man sige!

Anmeld

23. september 2013

FrkRaarup

AnthonsMor skriver:

Det må man sige!

Anmeld

23. september 2013

mkb123

kære dig.

Endnu engang har jeg læst din historie, som rører mig så inderligt hver eneste gang. jeg bliver tom for ord, over hvor uretfærdigt livet kan være! jeg sender de bedste tanker til dig, og dem du har nær 

Jeg vil tænde et lys for Naja, og håbe det skinner op på hende, nu hvor hun skinner som den smukkeste stjerne på alle os 

fra mig

Anmeld

24. september 2013

FrkRaarup

mkb123 skriver:

kære dig.

Endnu engang har jeg læst din historie, som rører mig så inderligt hver eneste gang. jeg bliver tom for ord, over hvor uretfærdigt livet kan være! jeg sender de bedste tanker til dig, og dem du har nær 

Jeg vil tænde et lys for Naja, og håbe det skinner op på hende, nu hvor hun skinner som den smukkeste stjerne på alle os 

fra mig

Tak for dine dejlige ord Tak fordi du tænder lys for min prinsesse Det varmer

Anmeld

24. september 2013

mulle85

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak

Det er hårdt. Så ufattelig hårdt..

det tror jeg virkelig gerne det er, håber du en dag er i stand til og komme ud på den anden side igen og får en masse hjælp!<3

Anmeld

24. september 2013

FrkZier

FrkRaarup skriver:

Hey tøser

Hvis det lyster kan jeg følges på:
http://englemor.wordpress.com/2013/09/22/najas-start/

På bloggen vil jeg skrive om at være englemor, billeder af Naja, undersøgelser på sygehuset, genetik, depression og hvad der ellers følger med. Da jeg er meget ligeud vil jeg der skrive om alle mine tanker og om hvordan jeg har det.

Så der kan man følge lidt med, hvis man vil det I er også hjertens velkomne til at kommenter eller stille spørgsmål derinde

Tak fordi I er så dejlige

Kraaaaam

jeg sider og VOLD tuder efter at have læst din blog.

jeg kan slet ikke begribe den sorg du/i må have været i og uden tvivl stadig er i.

Det er en hver forældres væreste maridt i har gennemgået, jeg er simpelthen så ked af det på jeres vejne - kan slet ikke begynde at beskrive hvor stor en medfølelse jeg har for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.