Blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

EnGodMor

Pyha, ja jeg måtte os fælde rigtig mange tårer. 

Det er ganske forfærdeligt

Ville gerne skrive en masse, men jeg er tom for ord, jeres historie rammer dybt i mit hjerte føler så meget med jer. 

Ønsker jer så uendelig meget lykke videre i livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

AnthonsMor

Jeg kan jo ikke skrive nok gange til dig, at det gør ondt helt ind i hjertet hver gang jeg tænker på jeres lille smukke engel, og ikke mindst på dig som er efterladt med ingenting..

Åh forh*lvede! Hvor er livet bare utrolig uretfærdigt nogle gange!!

Anmeld

22. september 2013

mulle85

FrkRaarup skriver:

Hey tøser

Hvis det lyster kan jeg følges på:
http://englemor.wordpress.com/2013/09/22/najas-start/

På bloggen vil jeg skrive om at være englemor, billeder af Naja, undersøgelser på sygehuset, genetik, depression og hvad der ellers følger med. Da jeg er meget ligeud vil jeg der skrive om alle mine tanker og om hvordan jeg har det.

Så der kan man følge lidt med, hvis man vil det I er også hjertens velkomne til at kommenter eller stille spørgsmål derinde

Tak fordi I er så dejlige

Kraaaaam

Puha hård læsning, hvor føler jeg bare med jer, har slet ingen ord, det må være det hårdeste, håber så meget i en dag kommer på den anden side igen og lykken til smiler jeg igen! Yndig og smuk pige!<3

Anmeld

22. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive  Åh hvor jeg føler med dig!! Det gør mig så frygteligt ondt! 

Anmeld

22. september 2013

Witt

Bare det at du kan få skrevet det så flot ned, er ja, har ingen ord! :/, flot skrevet! Er dybt rørt af det, fældede lige en tåre eller 20! ..

Mine tanker går til jer! Kan ikke forstille hvor hårdt det må være! Det væreste tænkelig der kan ske for en forældre!

Anmeld

22. september 2013

Havre74

FrkRaarup skriver:

Hey tøser

På bloggen vil jeg skrive om at være englemor, billeder af Naja, undersøgelser på sygehuset, genetik, depression og hvad der ellers følger med. Da jeg er meget ligeud vil jeg der skrive om alle mine tanker og om hvordan jeg har det.

Så der kan man følge lidt med, hvis man vil det I er også hjertens velkomne til at kommenter eller stille spørgsmål derinde

Kraaaaam

Et dybt tragisk forløb, der er gribende fortalt.

Jeg læser det som at det er to maskiner, der begge ikke virkede, der var skyld i, at jeres datter mistede livet ?

Det er jo ikke til at bære.

.

Anmeld

23. september 2013

FrkRaarup

Havre74 skriver:

Et dybt tragisk forløb, der er gribende fortalt.

Jeg læser det som at det er to maskiner, der begge ikke virkede, der var skyld i, at jeres datter mistede livet ?

Det er jo ikke til at bære.

.

Meget tragisk!

Efter operationen var Naja koblet til en dialysemaskine og en hjerte-lunge maskinen. De havde ladet hendes bryst stå åben, da der efter sådan en hård operation kan komme hævninger derinde, og hvis man lukker er der ikke plads.

Dvs. at vævet var blottet og det gjorde at det blev mørt hvilket i sidste ende betød at der kom luft ind i maskinen. En ny blev hentet og sat på, men den tog også luft ind. Og efter 1 time med hjertemassage var hun alt for medtaget til at det var værdigt at forsætte.

Anmeld

23. september 2013

FrkRaarup

Omsorgsgiver skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive  Åh hvor jeg føler med dig!! Det gør mig så frygteligt ondt! 

Mange mange tak

Anmeld

23. september 2013

jeanne-skat

Hvor var hun bare køn. Puha sidder god nok med tåre ned af kinderne . Har meget ondt af jer

Anmeld

23. september 2013

Dina1987

FrkRaarup skriver:

Hey tøser

Kraaaaam

Tusind tanker til jer. Det gør mig ondt. Sikke en smuk engel i har. Verden er ofte uretfærdig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.