hjææælp mod hurtig fjernelse af forkølese

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
16 svar
2 synes godt om
21. september 2013

debbie19

jeg har de sidste par dage frosset en del indenfor med masser af tøj tænkte det nok bare var forandringerne i vejret.. men nu sidder jeg med dyne og tøj og fryser og lidt ondt i halsen og halv stoppet næse... og jeg har ikke været forkølet over et halvt år og så kommer det nu!!! jeg skal opereres på tirsdag og de vil ikke operere vis man er syg!!!! vis jeg ikke får overstået det her på tirsdag kommer jeg til at gå hjemme i 3 mdr før jeg kan få en ny tid og komme i praktik igen..... jeg kan ikke li te 

drikker varm kakao hvordan får jeg ellers renset dette ud af mit system inden tirsdag  det er vildt surt vis det skal udsættet pga en dum forkølese!!  god weekend derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

LLN

debbie19 skriver:

jeg har de sidste par dage frosset en del indenfor med masser af tøj tænkte det nok bare var forandringerne i vejret.. men nu sidder jeg med dyne og tøj og fryser og lidt ondt i halsen og halv stoppet næse... og jeg har ikke været forkølet over et halvt år og så kommer det nu!!! jeg skal opereres på tirsdag og de vil ikke operere vis man er syg!!!! vis jeg ikke får overstået det her på tirsdag kommer jeg til at gå hjemme i 3 mdr før jeg kan få en ny tid og komme i praktik igen..... jeg kan ikke li te 

drikker varm kakao hvordan får jeg ellers renset dette ud af mit system inden tirsdag  det er vildt surt vis det skal udsættet pga en dum forkølese!!  god weekend derude 

En blå gajol (den flyende) eller 2 inden du går i seng med varmt tøj, det plejer at hjælpe her.

Anmeld

21. september 2013

Kløver

Echineadråber er rigtig godt og så pebermynte dråber i varmt vand og håndklæde over og så hovedet under, og varm suppe med chili renser også godt ud

Anmeld

21. september 2013

debbie19

LLN skriver:

En blå gajol (den flyende) eller 2 inden du går i seng med varmt tøj, det plejer at hjælpe her.

hehe Alkohold er NO Go Har aldrig drukket  jeg har porfyri hvilket gør jeg ikke må drikke eller få hormoner 

Anmeld

21. september 2013

EnGodMor

debbie19 skriver:

Du skal svede som et Svin

Lav et kogende vandbad, pyt pebermynte i fugt et viskestykke, hold hovedet ind over skålen med vandet i, sådan at du kigger ned i vandet, og ha viskestykket over hovedet og sådan at du holder dampen inde. Og sved som bare pokker i hovedet. 

Spis hvidløg   og godt med chili i fx en kødsovs til pasta, og sved. 

Og går i bad når du føler dig klam svedig nok

Det plejer at hjælpe på mig efter en eller to dages tid Max. 

Og så os lige ha et tørklæde på samt godt med tøj. 

Husk at puds næsen ofte. Evt brug for næsespray os

Held og lykke

Anmeld

21. september 2013

debbie19

Maja84 skriver:

Echineadråber er rigtig godt og så pebermynte dråber i varmt vand og håndklæde over og så hovedet under, og varm suppe med chili renser også godt ud

har ikke nogen af de ting hjemme må sende manden afsted imorgen og holde mig indendøres

Anmeld

21. september 2013

debbie19

EnGodMor skriver:

Du skal svede som et Svin

Lav et kogende vandbad, pyt pebermynte i fugt et viskestykke, hold hovedet ind over skålen med vandet i, sådan at du kigger ned i vandet, og ha viskestykket over hovedet og sådan at du holder dampen inde. Og sved som bare pokker i hovedet. 

Spis hvidløg   og godt med chili i fx en kødsovs til pasta, og sved. 

Og går i bad når du føler dig klam svedig nok

Det plejer at hjælpe på mig efter en eller to dages tid Max. 

Og så os lige ha et tørklæde på samt godt med tøj. 

Husk at puds næsen ofte. Evt brug for næsespray os

Held og lykke

tak for svar har spist en del hvidløg de sidste par dage så det hjælper åbenbart ikke .. vil tage mig et hot bad nu måske de hjælper lidt ....

Anmeld

21. september 2013

EnGodMor

debbie19 skriver:

tak for svar har spist en del hvidløg de sidste par dage så det hjælper åbenbart ikke .. vil tage mig et hot bad nu måske de hjælper lidt ....

Super god ide. Et rigtig varmt bad nogle gange om dagen, og så ind under dynen bagefter

Håber du er klar til tirsdag

Anmeld

21. september 2013

debbie19

EnGodMor skriver:

Super god ide. Et rigtig varmt bad nogle gange om dagen, og så ind under dynen bagefter

Håber du er klar til tirsdag

tak håber jeg godt nok også men tvivler desværre bliver mere og mere stoppet i næsen 

Anmeld

22. september 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Næsespray.

Og flere gange om dagen end der anbefales.

Jeg var vildt forkølet en fredag og skulle noget lørdag hvor jeg ikke måtte være syg. Tog mentol næsespray hver 3 time og det hjalp. Dagen efter var der ik rigtig noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.