Hvor mange kravler ikke endnu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2008

Lise

Simon kravler ingen steder... han er god til at rulle både den ene og den anden vej, så han navigerer sig rundt i hele hytten rullende. Han kommer også op på helt strakte arme når han ligger på maven, og han kæmper for tiden en kamp for at komme op på alle fire...det lykkes snart, tror jeg. Når han øver sig på det skubber han sig selv bagud, men fremad kommer han aldrig..

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2008

Lene76

Viktor kravler hellere ik... han ruller rundt over det hele, ligger på maven og laver mærkelig besægelser med underlivet ( hehe bolleøvelser:$) trægger sig op i armene og ellers bare baglænds møffen..... så han kommer da rundt men ender sjovt nok altid med at sidde fast under sofaen el andre steder han kan side fast... hehe :D

Anmeld

22. marts 2008

BellaT

Phillip kravler heller ikke endnu. Men møffer baglæns vidt omkring:D. Kan snart selv komme op i kravlestilling. Og kan sagtens stå i kravlestilling og rokke og løfte armene skiftevis. Men han kommer ikke fremad endnu.
Hans far var langt foran motorisk og hans mor var langt bagefter. Mon ikke det bliver en mellemting så(?).
Han er begyndt at rokke med hele kroppen fra side til side når han ligger på maven. Ser vildt sjovt ud!:))

Knus fra Helle...

Anmeld

22. marts 2008

Nadi

Oliver kravler heller ikke endnu, men han vil gerne fremad. Han har bare ikke lige finde ud af hvordan :P Og han er ikke glad for at ligge på maven, så det er jo ikke så nemt! Men synes det ser ud til at han prøver en lille smule, så det er vel bare et spørgsmål om tid :)

-Nadia

Anmeld

22. marts 2008

Juniors mor

Her kravles der heller ikke endnu - men der rulles efterhånden en del. Hun kommer også op i strakt arm når hun ligger på maven, men hun har kun trukket numsen op under sig nogle enkelte gange. Hun kan godt orme sig lidt fremad, hvis er ligger noget hun rigtig gerne vil have fat i som fx. en mobiltelefon ;), men jeg tror der går lidt tid inden hun kravler endnu...... Hun er derimod forresten rigtig god til at stå. Hun kan stå og holde ved sofabordet mens hun "danser" rigtig længe 8D

Helle

Anmeld

22. marts 2008

Nadi

Nadi skriver:

Oliver kravler heller ikke endnu, men han vil gerne fremad. Han har bare ikke lige finde ud af hvordan :P Og han er ikke glad for at ligge på maven, så det er jo ikke så nemt! Men synes det ser ud til at han prøver en lille smule, så det er vel bare et spørgsmål om tid :)

-Nadia

Oliver er så her til aften begyndt at kure på numsen rundt!!! Sådan kan man jo også gøre det ;)

Anmeld

22. marts 2008

Louise mortil4

her kravler gummi tvillingerne Lærke og Liv heller ikke endnu.

Anmeld

22. marts 2008

Susan1978

Emil kravler heller ingen steder overhovedet..

Men vi har store fremskridt i at ligge på maven.. som i jo nok husker så har hans latterlig navle gjort at han ikke har ligget på maven ret meget de første 6 mdr af hans liv.. så det har krævet hård træning at få ham til at være glad for at ligge på maven..

Han kan nu rulle begge veje og det er bare en lettelse.. så han ruller løs og vælter han fra sidende stilling, vælter han ikke med et bump mere, han er begyndt at spænde i mod så han nærmest ruller ned og bare lander blødt, det ser bare rigtig godt ud.. :D

Men som i nok kan forstå så er jeg bare sååå glad for han gider ligge så meget på maven nu.. Jannik har virkelig også trænet med ham..

Den eneste ulemper ved at han ikke kan kravle er nok at han ikke kan komme efter mig, når jeg lige går i et andet rum, for her seperationsangsten for alvor trådt ind.. åhhh hvor er det træls.

havde jeg slet ikke med Ea da hun kravlede da hun var 7 mdr.. så hun kravlede bare efter..

Men kan se der er mange der ikke kravler endnu, så vi er ikke helt bagefter.. smil

Susan og Emil

Anmeld

23. marts 2008

mor til en del

Her er der heller ikke gang i kravleriet, men Cilas har nu lært at sidde selv, jeg havde helt glemt hvor megen frihed det giver til mig, jeg nyder det i fulde drag.:D

Cilas møver sig baglæns når han vælter rundt på maven, og af en eller anden grund ender han næsten altid inde under vores kæmpe kommode. Så starter sirenen, det er ikke sjovt at sidde fast der.:@
Han er rigtig glad for at ligge på maven, og lege fint i den stilling, så det er bare skønt..;)

Lisbeth.

Anmeld

24. marts 2008

Lulle25

Mathilde kravler heller ikke, men kommer op på alle 4 og rokker, mens hun griner og pludre. Hun bakker og bakker og sidder fast under sofaen. Stole og bordben er hun også kommet i kambolage med mange gange. Hun kommer altså rundt enten ved at rulle eller bakke;) Og er faktisk aktiv trods snotnæse og feber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.